علت فوت و درگذشت اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین در زندان + عکس درگذشت

0

اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین در زندان اوین ۳۰ آبان ۱۴۰۰ بر اثر بیماری سرطان درگذشت علت فوت و درگذشت اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین در زندان در ۳۰ آبان ۱۴۰۰ + عکس درگذشت و ماجرای بیماری سرطان و فوت اکبر خرمدین قاتل پسر و دختر و دامادش را در ادامه میخوانید.

علت فوت و درگذشت اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین در زندان مشخص شد + عکس درگذشت

علت فوت و درگذشت اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین در زندان مشخص شد + عکس درگذشت

مجله حرف تازه – اکبر خرمدین که متهم به قتل پسرش بابک خرمدین و دخترش آرزو خرمدین و دامادش فرامرز بود به دلیل بیماری در زندان در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ فوت کرد.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: اکبر خرمدین که به سرطان مبتلا بود به خاطر ایست قلبی امروز در زندان رجایی شهر فوت کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و علت قتل (بابک خرمدین کارگردان) توسط پدرش + ماجرای قتل خانوادگی

«بابک خرمدین» کارگردان ۴۷ساله سینما توسط والدین خود به قتل رسید؛ جسد مُثله‌ شده او در سطل زباله‌ای در شهرک اکباتان تهران کشف شد.

طبق اقرار، پدر این کارگردان با او اختلاف داشته و ابتدا او را بیهوش و بعد جسد را با چاقو تکه تکه کرده بود.

اکبر خرمدین درگذشت

اکبر خرمدین درگذشت

آنها علاوه بر قتل بابک، به ارتکاب دو قتل دیگر نیز اعتراف کردند؛ آرزو (دختر خانواده) و فرامرز (شوهر سابق آرزو). اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که فرامرز را در سال ۹۰ و آرزو را در سال ۹۷ به قتل رسانده و پس از مثله‌کردن اجساد، آنها را در نقاط مختلف تهران رها کرده و در همه این قتل‌ها همسرش همدستش بود اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشت.

همچنین ببینید: آرزو خواهر بابک خرمدین کیست چگونه به قتل رسید عکس و بیوگرافی

مراسم خاکسپاری و تدفین

خبری درباره مراسم خاکسپاری و تدفین اکبر خرمدین منتشر نشده و متعاقبا اعلام میشود

علت فوت و درگذشت اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین در زندان مشخص شد + عکس درگذشت

تنها عضو خانواده او یک پسر به نام افشین و یک دختر آزیتا می باشد. گفتنی است که اکبر خرمدین ۸۲ ساله، سرهنگ پیاده ستاد خرمدین، دارای ۴ فرزند به نام های آرزو و آزیتا و افشین و بابک و ساکن بلوک c۲ شهرک اکباتان می باشد.

گفتنی است اکبر خرمدین ۸۱ ساله پدر بابک خرمدین کارگردان سرهنگ پیاده ستاد خرم‌دین بوده. ۳۰ سال خدمت کرد، ۶۹ ماه در مناطق عملیاتی بود، دو مرتبه شیمیایی شد و ۴ بار ترکش خورده است

صبح روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، جسد مثله شده بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران در یک سطل زباله واقع در فاز ۳ منطقه اکباتان پیدا شد که بعد از تجسس و کشف هویت مشخص شد که این جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینما است

نظرات