آرزو خواهر بابک خرمدین کیست چگونه به قتل رسید عکس و بیوگرافی

0

آرزو خواهر بابک خرمدین کیست چگونه به قتل رسید عکس و بیوگرافی

آرزو خواهر بابک خرمدین، است که به دست پدرش در سال ۹۷ به قتل رسید. عکس و بیوگرافی و جزئیات قتل (آرزو) خواهر بابک خرمدین کارگردان را همراه عکس و ماجرای فوت در ایم بخش مشاهده کنید

آرزو خواهر بابک خرمدین کیست چگونه به قتل رسید عکس و بیوگرافی

آرزو خواهر بابک خرمدین کارگردان است که توسط پدرش در سال ۱۳۹۷ به قتل رسید. تا قبل کشته شدن و قتل بابک خرمدین سینماگر کسی نام این خانواده را نشنیده بود، اما بعد از ماجرای کشف جسد این کارگردان در شهرک اکباتان حالا رازهای قتل های مخوفی و جنایت های زن و مرد مسنی را شاهد هستیم که هر دو در قتل فرزندانشان شریک هستند.

بیوگرافی آرزو خواهر بابک خرمدین کیست چگونه به قتل رسید

بنا به گفته دوستان صمیمی و همسایه ها آرزو خرمدین چند سال پیش ناگهان ناپدید میشود و پدرش به دوستان و آشنایان او گفته بود که دخترش حالش خوب است و به ترکیه مهاجرت کرده و در استانبول زندگی میکند، این در حالی است که آرزو دچار بیماری ام اس شدیدی بوده و حتی به تنهایی نمیتوانسته از منزل خارج شود.

به تازگی پدر و  مادر بابک خرمدین اعتراف کردند که دختر و دامادشان را در سال های ۹۰ و ۹۷ به همان روشی که بابک پسرشان را به قتل رساندند ، کشته و جسد او را در مناطق مختلف برای لو نرفتن معدوم کردند

بیوگرافی و عکس های آرزو خواهر بابک خرمدین

نحوه قتل

پدر بابک خرمدین کارگردان در تازه ترین اعترافات خود گفته که در سال ۹۰ دامادش و ۹۷ آرزو خواهر بابک خرمدین به قتل رسانده است .

متهم در اعترافات خود درباره انگیزه قتل‌ داماد و دخترشان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در جدیدترین خبرها از پرونده قتل بابک خرمدین گفت: پدر بابک خرمدین در تازه ترین اعترافات خود پرده از ارتکاب دو قتل دیگر برداشته است. پدر و مار بابک خرمدین در اعترافات خود درباره انگیزه قتل‌ داماد و دخترشان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

شهریاری گفت: پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

گفتنی است که خانواده خرمدین به سرپرستی اکبر خرمدین در شهرک اکباتان زندگی می کردند و دارای چهار فرزند دو دختر و دو پسر به نام های آرزو و آزیتا و افشین و بابک بودند.

پیج اینستاگرام آرزو خرمدین

صفحه رسمی و شخصی او در فیس بوک و اینستاگرام با نشانی زیر در عکس میینید:

پیج اینستاگرام آرزو خرمدین

در لینک های زیر شرح ماجرای قتل خانواده بابک خرمدین را بخوانید:

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان چه کسانی هستند

فیلم / اعترافات مادر بابک خرمدین درباره کشتن دختر و پسرش

خواهر و برادر (بابک خرمدین) کیست؟/ اولیای دم بابک خرمدین کجا هستند؟

با ما همراه باشید

نظرات