نکات سریع برای تقویت سئو در تعطیلات

0

حتی اگر به نظر می رسد که سال ۲۰۲۱ تازه شروع شده است، تعطیلات دوباره نزدیک است. متأسفانه، از طریق رویدادهای عجیب و غریب سال، بسیاری از ما فراموش کرده‌ایم که به فصل جشن نزدیک نگاه کنیم. با این حال، این یک اشتباه است – بر کسی پوشیده نیست که این زمان از سال برای مشاغل و سئو سایت مهم است. بلک فرایدی نه تنها به ما یادآوری می‌کند که شرکت‌ها چقدر می‌توانند در یک روز درآمد داشته باشند، بلکه اکنون شنبه مشاغل کوچک و دوشنبه سایبری را نیز به کار گرفته‌ایم.

 سئو سایت

به همین دلیل، اگر کسب و کاری دارید، به نفع شماست که در تعطیلات بهترین کار را انجام دهید. نه تنها در این فصل از سال توانایی افزایش درآمد را دارد، بلکه می توانید به راحتی مشتریان مادام العمر را در نتیجه یک کمپین بازاریابی تعطیلات موفق به دست آورید. علاوه بر این، خدمات بهینه‌سازی موتور جستجوی ارگانیک (سئو)در این فصل از سال اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، به‌ویژه زمانی که با هزاران کسب‌وکار دیگر برای کسب جایگاهی در لیست علاقه‌مندی‌های مشتریان خود رقابت می‌کنید. برای کمک، ما چند نکته سریع و آسان را گردآوری کرده‌ایم که برای تقویت سئوی شما در زمان عالی است.

  1. پایه خود را دوبار بررسی کنید

قبل از ایجاد استراتژی سئوی خود برای تعطیلات، مهم است که کمپین سئو فعلی شما به روز باشد. Google Analytics را بررسی کنید تا بررسی کنید که چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست، و یک شرکت بازاریابی دیجیتال (seoword) را استخدام کنید تا هر چیزی را که کار نمی کند تغییر دهد. این به شما یک پایه سئو محکم می دهد تا تلاش های تعطیلات شما تأثیر مطلوبی داشته باشد.

  1. مقداری محتوای فصلی ایجاد کنید

ایجاد محتوای تعطیلات در وبلاگ و حساب های رسانه های اجتماعی سایت شما یکی از بهترین روش های سئو برای تعطیلات است. محتوا می تواند تعداد شگفت انگیزی از خوانندگان را به خود جذب کند، و اگر شما یک مطالعه سرگرم کننده و اطلاعات مفیدی ارائه دهید، مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصولات شما خواهند داشت. در واقع، مقدار شگفت انگیزی از عملکرد سئوی تعطیلات شما به کیفیت و کاربرد محتوای شما بستگی دارد. محتوایی که از تکنیک‌های SEO استفاده می‌کند ، مهم است که قبل از اینکه مشتریان شروع به برنامه‌ریزی مسیر خود کنند، در محل قرار گیرند. اطلاعات مفید و سبک فصلی می تواند توجه کاربران را قبل از عجله جلب کند. به طور مشابه، تغییر نام تجاری یا تغییر موقعیت یک محصول با استراتژی سئوی تعطیلات می تواند دنیای خوبی داشته باشد.

سئو سایت

  1. از کلمات کلیدی فصلی استفاده کنید

ما می دانیم که استفاده از کلمات کلیدی که معمولاً توسط کاربران در بازار برای محصولات شما جستجو می شود، اغلب در میان تکنیک های آسان سئو اولین بار ذکر می شود. به نظر می رسد که کلمات کلیدی کمی متفاوت نقش مهمی در فصل تعطیلات دارند. کمی تحقیق در مورد کلمات کلیدی و یک کپی رایتر باتجربه می تواند بهترین کلمات و عبارات فصل را در کمترین زمان به محتوای شما وارد کند – به خصوص آنهایی که شامل ایده های هدیه، انواع گیرندگان، مقصد تعطیلات و تبلیغات هستند. این ترفند جستجوی Google در تعطیلات، شانس شما را برای نمایش برجسته در صفحه نتایج موتور جستجوی Google برای مشتریانی که محتوای مرتبط مثلا چاپ دیجیتال تعطیلات را جستجو می کنند، افزایش می دهد .

  1. ساخت لینک برای فصل

لینک بیلدینگ یک استراتژی سودمند سئو است، اما انجام موثر آن می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، در فصل تعطیلات کمی آسان تر می شود. تقریباً هر سایتی در اینترنت در تلاش است تا ترافیک بیشتری را در طول ماه‌های زمستان جمع‌آوری کند، بنابراین به راحتی می‌توان پیوند خود را در یک مقاله یا خلاصه‌ای از تبلیغات تجاری تعطیلات قرار داد. قبل از اینکه به دنبال گنجاندن در راهنمای هدیه یا مقاله باشید، مطمئن شوید که مواد تبلیغاتی و بازاریابی شما منحصر به فرد هستند و در میان جمعیت تعطیلات برجسته هستند.

  1. رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید

رسانه‌های اجتماعی بخش کلیدی سئو هستند، اما حدود نیمی از شرکت‌هایی که با سئو مشکل دارند، از تمام پتانسیل آن استفاده نمی‌کنند. برای تعطیلات همه چیز را در رسانه های اجتماعی انجام دهید – روی گرافیک های فصلی سرمایه گذاری کنید، زیرنویس ها و محتوای باکیفیت ایجاد کنید و از یک یا دو آگهی حمایت مالی کنید. این تلاش‌ها در طول فصل تعطیلات که افراد بیشتری درباره محصولات مصرفی و زمان خانواده پست می‌کنند و احتمال خریدشان افزایش می‌یابد، تأثیر فزاینده‌ای دارند.

  1. صفحات فرود خود را تزئین کنید

مانند رسانه های اجتماعی، جشن گرفتن صفحات فرود شما می تواند تأثیر شگفت انگیزی بر بازدیدکنندگان داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که کریسمس و سایر شادی های تعطیلات می توانند سطح سروتونین و دوپامین را افزایش دهند. این هورمون ها مسئول شادی هستند، به این معنی که تعطیلات شادی اثبات شده علمی را فراهم می کند. روشن کردن صفحات فرود شما بر روی پاسخ طبیعی مغز سرمایه گذاری می کند، و این امر برای مشتریان طبیعی تر می شود که “افزودن به سبد خرید” را بزنند و در هنگام مرور سایت شما به شدت دوپامین ادامه دهند.

  1. رقیب خود را تجزیه و تحلیل کنید

با وجود شادی تعطیلات، سئو یک رقابت است. شما در نهایت تلاش می‌کنید برای کسب جایگاه برتر در SERP و قلب مشتریان بالقوه، از شرکت‌های دیگر پیشی بگیرید – بنابراین دانستن استراتژی رقابت بسیار مهم است. تا جایی که می توانید در مورد فروش تعطیلات، بازاریابی و تاکتیک های گذشته و حال آنها اطلاعات کسب کنید و سعی کنید تعیین کنید که چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید. ممکن است کمی شبیه به Game of Thrones به نظر برسد، اما باور کنید – بسیار مهم است تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

سئو سایت

با بازاریابی جاذبه صفر تماس بگیرید

سئو ورد برترین آژانس بازاریابی سئو در تهران است . خدمات دیجیتال مارکتینگ ما می تواند به شما کمک کند تا بهترین نکات سئوی تعطیلات را اجرا کنید و استراتژی خود را در طول سال افزایش دهید. تجربه ما در زمینه بازاریابی دیجیتال می تواند در این فصل تعطیلات، با نتایج سریع سئو، به شما کمک کند تا کسب و کار خود را با پتانسیل کامل و جشن رشد دهید، مزیت مشخصی به شما بدهد. به یاد داشته باشید، بسیاری از مشتریان تعطیلات به مشتریان مادام العمر تبدیل خواهند شد، بنابراین ارزش زمان و تلاش برای انجام درست کارها را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی محتوا و سئو یا اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال ما برای تعطیلات، همین امروز با ما تماس بگیرید.

نظرات