اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال این راهش نیست + خلاصه داستان و عکس بازیگران

0

“اسامی بازیگران سریال این راهش نیست با عکس و بیوگرافی نقش های به همراه خلاصه داستان سریال این راهش نیست″، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا میهن دوست و تهیه کنندگی احمد حامد با بازی اشکان خطیبی است. این سریال محصول سال ۱۳۸۲ و در ژانر درام، اجتماعی و کمدی ساخته شده است. سریال این راهش نیست که برای اولین بار در همان سال از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است به زودی بر روی آنتن صدا و سیما سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگر نقش…می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال این راهش نیست + خلاصه داستان و عکس بازیگران

 

بیوگرافی بازیگران سریال این راهش نیست با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال این راهش نیست با عکس و بیوگرافی نقش های رحمان (حبیب دهقان نسب) ، جعفر (حسین ایل بیگی) ، غلام (شهرام قائدی) ، فریدون (اشکان خطیبی) عمه حوری (فهیمه درستکار) ، رویا (نگار جواهریان) ، شهین علیزاه (مادر غلام) ، جواهری (رضا بابک) ، رعنا (دختر خاله فریدون) ، فریبا (معصومه بافنده) و سوسن مقصودلو مادر رعنا و … در ادامه میخوانید

خلاصه داستان

سریال “این راهش نیست” روایتگر ماجرای کشاورز نمونه روستایی به نام “فریدون”است که علاقه‌مند کار مطالعه و تحقیق و پیوند انواع گیاهان است. او نمی‌خواهد زن بگیرد و معتقد است ازدواج برای دانشمندان ضرر دارد.

خلاصه داستان سریال این راهش نیست

دایی او رئیس شورای روستاست. او مرد مقتدر و با ابهتی است که دوست دارد دخترش با “فریدون” ازدواج کند. اما فریدون دوست ندارد این ازدواج سر بگیرد و از سویی توان مقابله با دایی‌اش را هم ندارد. سرانجام تصمیم می‌گیرد از روستا فرار کند تا دایی‌اش نتواند فکرش را عملی کند به همین دلیل به تهران می‌آید اما در همان ابتدای کار شیفته دختری می‌شود. گفتنی است نوید میهن دوست، بیش از این سریالهایی چون “شاید برای شما اتفاق بیافتد”، “رد پای نیسم” و “دیوار شیشه ای” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال این راهش نیست به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال این راهش نیست به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: رضا میهن دوست، تهیه کننده: احمد حامد، نویسندگان: احمد حامد و بیتا شباهنگ، مدیر فیلمبرداری: جمشید مرتضوی، صدابردار: سیامک نیازی، آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد، تدوین : مهران کبریایی

نظرات