طراحی سایت گردشگری : طراحی سایت مبنا

0

امور تفریحی و گردشگری از جمله کارهایی است که تنها به روز و فصل خاصی محدودیت ندارد و مراکز گردشگری همواره متناسب با فصول مختلف سال، برنامه های تور و گردشگری مجموعۀ خود را دارد. این تورهای گردشگری می تواند یک روزه و یا چند روزه باشد. همواره در حال برنامه ریزی و مدیریت برگزاری این سفرهای کوتاه مدت و یا بلند مدت می باشند. مجموعه های گردشگری به دلیل گستردگی فعالیت و داشتن برنامه های سفر متنوع، نیاز به بستری مناسب برای شرح تمام شرایط تورهای گردشگری می باشند. طراحی سایت گردشگری می تواند بهترین گزینه برای مراکز تفریحی و گردشگری به شمار آید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینکه عموم افراد به تلفن همراه هوشمند و بستر پهناور اینترنت دسترسی دارند، اقدام برای طراحی سایت گردشگری، گامی مؤثر برای ارائه بهترین خدمات گردشگری به مشتریان گرامی مجموعه محسوب می شود.

مجموعۀ طراحی سایت مبنا با داشتن سال ها سابقه در حوزۀ برنامه نویسی بر پایۀ سئو، توانسته رزومۀ کاری موفق در زمینۀ طراحی سایت های گردشـگری همچون سایت بریم تورگردد.

نکات متعددی در خصوص طراحی سایت گردشگری وجود دارد، اهمیت به ریسپانسیو بودن وب سایت، طراحی گرافیکی سایت گردشگری، ثبت نقشه گوگل، امکان جستجوی پیش بینی شده، تفکیک سازی دسته بندی های تورهای گردشگری، نمایش نماد اعتماد الکترونیکی و در نهایت اهمیت داده به بخش سئو و بهینه سازی در طراحی سایت می باشد. در واقع جستجوگران در فضای اینترنت، بتوانند با درج کلمات کلیدی مشخص بتوانند به لینک سایت شما دسترسی پیدا کنند.

 طراحی سایت گردشگری

امکانات و ویژگی های طراحی سایت گردشگری

در به دلیل اهمیت راه اندازی سایت های گردشگری، قصد داریم در ادامۀ مقاله به طور مفصل در رابطه با امکاناتی که در طراحی سایت گردشـگری باید درج گردد و در نظر گرفته شود، بیشتر اشاره داشته باشیم. طراحی سایت مبنا تمایل دارد شما صاحبین مراکز مسافرتی، هنگام سفارش طراحی سایت گردشگری، نسبت به تمام موضوعات و امکاناتی که باید چنین سایت هایی داشته باشند، آشنا سازد.

  • ثبت نظر کاربران
  • تولید محتوا بر پایه سئو
  • نمایش منطقۀ گردشگری بر روی نقشۀ گوگل
  • استفاده از تصاویر با کیفیت و زیبا گردشگری
  • درج مقالات آموزشی در حوزۀ گردشگری و سفر
  • شرح کامل برنامه های تور یک روزه و چند روزه
  • نحوۀ چیدمان تصاویر و جداول تورهای گردشگری
  • دسته بندی تورهای گردشگری بر اساس فصول و منطقه
  • نمایش راه های ارتباطی به صورت حضوری و غیر حضوری
  • ارتباط آنلاین با کارشناسان و مشاوران تنظیم کنندۀ برنامه های گردشگری
  • معرفی هتل ها، امکانات، مکان های گردشگری، درج هزینه های پکیج های تور
  • امکان جستجوی پیش بینی شده منطبق بر منطقه، مفصول مختلف سال، تور یکروزه، تور چند روزه و …

موارد فوق تنها برخی از موارد مهم هستند که هنگام طراحی سایت گردشـگری حرفه ای در نظر گرفته شود. بدین ترتیب کاربرد به راحتی می تواند به مطلب مورد نظر خود، در مدت زمان کوتاهی دسترسی پیدا کند و نیاز به جستجوی بی مورد در میان صفحات گستردۀ وب سایت نداشته باشد.

در واقع قرار دادن امکان جستجوی پیشرفته در صفحۀ نخست وب سایت گردشـگری، علاوه بر منوی طبقه بندی شده، بهترین راهکار برای دسترسی به پکیج های مسافرتی است که کاربر به دنبال آن می گردد.

چند نکتۀ مهم در بهینه سازی وب سایت گردشـگری

در دهۀ اخیر، سهل ترین روش برای پیدا کردن پرسش ها و مایحتاج خود، جستجو در بستر موتور جستجوگر گوگل می باشد. در واقع راهی مفید و سریع و السیر برای جذب مشتری است و صاحبان مشاغل کارآمد و هوشمند در حوزه های مختلف نسبت به این موضوع واقف هستند.

در اینجا به صورت اختصاصی در رابطه با اصول سئو طراحی سایت گردشگری خواهیم پرداخت، تا پس از راه اندازی سایت، جهت جذب مشتری و معرفی مرکز گردشگری مجموعۀ خود اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام دهید. در واقع روز بروز بر تعداد رقبای تجاری شما در بستر اینترنت افزوده می شود. بنابراین رسیدگی به مسئله بهینه سازی سایت گردشگری لازم و ضروری است.

همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، طراحی سایت مبنا در حوزۀ طراحی سایت های گردشگری و توریستی، دارای رزومۀ کاری موفقیت آمیز در حوزۀ سئو سایت نیز برخوردار می باشد. این مجموعه آشنایی کامل با مباحث و راهکارهای اصلی بهینه سازی سایت های گردشگری دارد. بدین ترتیب می تواند بهترین همراه برای راهنمایی شما عزیزان می باشد.

چند نکتۀ مهم در رابطه با سئو طراحی سایت گردشگری وجود دارد و صاحبان سایت های گردشگری باید نسبت به آنها آگاهی داشته و بر اساس آنها گام های سئو و ارتقاء رتبۀ سایت خود را انجام دهند.

  • ثبت رپرتاژ
  • خرید بک لینک
  • انتخاب صحیح لینک های داخلی
  • درج ستاره های نظرسنجی کاربران
  • الصاق تصاویر گرافیکی مبتنی بر سئو
  • ثبت نقشه در موتور جستجوگر گوگل
  • برنامه نویسی بر اساس الگوریتم های سئو
  • عدم ایجاد لینک خارجی به سایت های دیگر
  • محتوا نویسی بر پایۀ کلمات کلیدی و اصول سئو
  • دسته بندی صحیح منو و عدم تغییر آدرس دلخواه
  • و …

مجموعۀ طراحی سایت مبنا امیدوار است تا اینجای مقالۀ طراحی سایت گردشـگری توانسته باشد نکات مهم و حائز اهمیتی را برای شما بیان کند. هنگام سفارش طراحی سایت گردشـگری اختصاصی، از همان ابتدای کار سایت شما در جایگاه مناسب تری نسبت به رقبای تجاری شما قرار گیرد.

خرید بک لینک برای طراحی سایت گردشگری

مقصود از خرید بک لینک برای طراحی سایت گردشگری، تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی اختصاصی کسب و کار شما می باشد. در واقع این محتوا داخل سایت های رتبه دار درج می گردد و با انتخاب لینک خارجی به سایت شما، عاملی مؤثر در راستای بهبود و ارتقاء جایگاه رتبۀ شما در موتور جستجوگر گوگل می گردد.

همانطور که می دانید، عموم افراد جهت یافتن اطلاعات مورد نظر، کلماتی را در قسمت جستجوگر گوگل درج می کنند. سپس ربات های جستجوگر بر اساس الگوریتم های از پیش برنامه ریزی شده، در داخل کلیۀ سایت های موجود در فضای اینترنت، به دنبال محتوا و نوشته هایی منطبق با کلمات کلیدی شما می گردد و سپس لینک های وب سایت به اساس محتوای مفید در نتایج گوگل به شما نمایش داده می شود..

خرید بک لینک و ثبت رپرتاژ برای طراحی سایت گردشگری در راستای ارتقاء لینک سایت انجام می گیرد. بر اساس تجربۀ کاری که ما طی این سال ها بدست آورده ایم، می توانیم به بهترین شکل ممکن شما را در حوزۀ سئو سایت گردشگری همراهی کنیم.

هزینۀ طراحی سایت گردشگری و سئو

در انتهای مقاله جا دارد، اشاره ای به هزینۀ طراحی سایت گردشگری داشته باشیم. جهت اطلاع دقیق از تعرفه های برنامه نویسی و طراحی سایت های گردشگری قالب آماده و اختصاصی می توانید به وب سایت ” طراحی سایت مبنا ” مراجعه نمائید. این مجموعه به طور شفاف هزینه و تمام امکانات هر کدام از سایت های گردشگری را برای شما شرح داده است.

همچنین در بخش سئو سایت نیز به معرفی نمونه کارهای طراحی سایت گردشگری و پکیج های خرید بک لینک و ثبت رپرتاژ اشاره شده است.

طراحی سایت گردشگری

بدین ترتیب افرادی که هدف از طراحی سایت گردشگری برای آنها، کسب درآمد بالا و توسعۀ مجموعه می باشد، بتوانند به صورت اصولی گام به گام جایگاه رتبۀ لینک وب سایت گردشگری خود را در میان همکاران خود، ارتقاء ببخشند.

تا کنون خیلی از مجموعه های گردشگری توانسته اند با راه اندازی سـایت گردشگری، خدمات مجموعه را معرفی نموده و به صورت غیر حضوری و آنلاین با مسافران در اقصی نقاط کشور در ارتباط باشند و بیش از پیش رضایت مندی مسافرین و گردشگران را جلب نمایند.

https://mabnasite.ir/

نظرات