ساعت و زمان پخش فصل پنجم برنامه چهل تیکه ۱۴۰۰ + بیوگرافی مهمان امشب

0

فصل پنجم برنامه چهل تیکه (چهل تیکه ۵) را از چهارشنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ شب از شبکه نسیم از آبان و آذر ۱۴۰۰ با اجرای محمدرضا علیمردانی با حضور چهره های ورزشی و بازیگران چون رضا شفیعی جم، علیرضا اویسی، یوسف تیموری، سام قریبیان و بهرام عظیمی و فوتبالیست های پیشکسوت چون بهتاش فریبا، حمید درخشان، مرتضی فنونی زاده، مهدی فنونی زاده، حسن روشن و ادموند بزیک و … تماشا کنید. در ادامه زمان دقیق پخش و تکرار فصل پنجم برنامه چهل تیکه از شبکه نسیم + موضوع و بیوگرافی مهمانان برنامه سری پنجم چهل تیکه با عکس و مهمان امشب فصل پنجم چهل تیکه (چهل تیکه ۵) ۱۴۰۰ کیست؟ و آدرس پیج اینستاگرام چهل تیکه و دانلود تیتراژ و تیزر سری پنجم چل تیکه را از مجله حرف تازه دریافت کنید.

ساعت و زمان پخش فصل پنجم چهل تیکه از شبکه نسیم + بیوگرافی مهمان امشب چهل تیکه

زمان دقیق پخش و تکرار فصل پنجم چهل تیکه + موضوع و بیوگرافی مهمانان برنامه چهل تیکه ۵ با عکس

بینندگان شبکه نسیم منتظر خاطره سازی با چهل تیکه از آبان و آذر ۱۴۰۰ باشند تا خاطرات فوتبالیست های پیشکسوت و چهره های غیرورزشی و هنری و فرهنگی را بشنوند و لذت ببرند

فصل پنجم برنامه «چهل تیکه» که به تازگی تیزر آن پخش شده، قرار است به زودی روی آنتن شبکه نسیم برود. در تیزر فصل پنجم این برنامه، شماری از فوتبالیست‌های پیسشکسوت مانند بهتاش فریبا، حمید درخشان، مرتضی فنونی‌زاده، مهدی فنونی‌زاده، حسن روشن و ادموند بزیک دیده می‌شوند. محمد میرکیانی رمان‌نویس حوزه کودک و نوجوان نیز در میان این چهره‌ها دیده می‌شود.

چهل تیکه سری پنجم، با دعوت از نقش آفرینان خاطرات شیرین، به برنامه متفاوت این سال های تلویزیون مبدل شده و در فصل جدید میزبان هنرمندان و چهره های شاخص و موثر این حوزه خواهد بود. این برنامه که در حال تولید است بزودی از شبکه نسیم برای دوست داران به تهیه کنندگی الهام حاتمی و با اجرای محمد رضا علیمردانی به روی آنتن می رود.

ساعت پخش برنامه فصل پنجم چهل تیکه

سری پنجم چهل تیکه بزودی از شبکه نسیم پخش میشود و میتوانید روزهای چهارشنبه تا جمعه، ساعت ۲۱ از شبکه نسیم تماشا کنید

آدرس اینستاگرام چهل تیکه

@۴۰tiketv

مهمان امشب فصل پنجم برنامه چهل تیکه شبکه نسیم کیست + بیوگرافی

 

همچنین ببینید: ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ از شبکه دو تلویزیون + بیوگرافی مهمان امشب رخ به رخ 

موضوع برنامه چل تیکه ۵

موضوع «چهل تیکه» خاطره‌بازی با سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است و در فصول گذشته، بازیگرها و خواننده‌ها اکثریت مطلق مهمانان این برنامه را تشکیل می‌دادند.

در فصل پنجم این برنامه، تغییر در ساختار و دکور نسبت به سایر فصل‌های آن دیده می‌شود. در پنجمین فصل برنامه همانند قبل محمدرضا علیمردانی اجرای برنامه را بر عهده دارد. در تازه ترین فصل این برنامه مخاطبان شاهد حضور هنرمندان و ورزشکارانی چون رضا شفیعی جم، علیرضا اویسی، یوسف تیموری، سام قریبیان، نعیمه نظام دوست، بهرام عظیمی، افسانه چهره آزاد، حمید لولایی، حمید درخشان، سپند امیرسلیمانی و … خواهند بود. گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به مرور خاطرات و نوستالژی سال‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

فوتبالیست ها مهمان سری پنجم چهل تیکه

در فصل پنجم این برنامه، شماری از فوتبالیست‌های پیسشکسوت مانند بهتاش فریبا، حمید درخشان، مرتضی فنونی‌زاده، مهدی فنونی‌زاده، حسن روشن و ادموند بزیک دیده می‌شوند. محمد میرکیانی رمان‌نویس حوزه کودک و نوجوان نیز در میان این چهره‌ها دیده می‌شود. حضور ورزشکاران پیشکسوت به قدری در این تیزر پررنگ است که به نظر می‌رسد در فصل پنجم «چهل تیکه»، چهره‌های فوتبالی حضور پرشمارتری نسبت به هنرمندان دارند.

نظرات