دانلود / کلیپ کوتاه ولادت امام حسن عسکری برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

0

کلیپ کوتاه تبریک ولادت امام حسن عسکری ع برای وضعیت واتساپ و استوری با حجم کم و بسیار شاد و زیبا و کلیپ استوری مولودی ولادت و میلاد امام حسن عسگری با حجم کم برای استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ کوتاه و زیبا,کلیپ مولودی تولد امام حسن عسکری برای وضعیت با مولودی و شور مداحان معروف چون میثم مطیعی و پویانفر و بنی فاطمه و حسین طاهری و مهدی رسولی و سیدرضا نریمانی در نماهنگ زیبا و…ویژه سالروز (ولادت امام حسن عسکری ۱۴۰۰) در ۸ رییع الثانی ۲۳ آبان ۱۴۰۰ را در این بخش دانلود کنید.

دانلود / کلیپ کوتاه ولادت امام حسن عسکری برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

دانلود / کلیپ کوتاه ولادت امام حسن عسکری برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

۲۳ آبان ۱۴۰۰ سالروز میلادامام حسن عسگری ع است. به همین مناسبت ویدئوی کوتاه مولودی شور درباره ولادت امام حسن عسکری را برای شما در فیلم زیر اماده کردیم که میتوانید برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام بارگذاری کنید و در زیر دانلود کنید:

****

نام امام حسن عسکری (ع)
مُهر هویت است بر پرچم شیعه دوازده امامی
که شکرانه این حقیقت را که که دریافته ایم
حُجّت موعود فرزند امام حسن عسکری است،
وقتی به دعا فرج او را از خدا می خواهیم
او را به نام پدرش می خوانیم
«یا حجة بن الحسن عسگری»

گرچه همه فِرَق اسلامی به ظهور مهدی موعود در آخرالزمان اعتقاد دارند اما فقط شیعه ۱۲ امامی است که قائم آل محمد را پسر امام حسن عسگری می داند و حجّت خدا را به نام پدرش می خواند)

همچنین بخوانید: پیام تبریک و عکس پروفایل جدید ویژه ولادت امام حسن عسکری ع

الإمام العسكريّ عليه السلام: نَحنُ كَهفٌ لِمَنِ التَجَأَ إلَينا، ونورٌ لِمَنِ استَضاءَ بِنا، و عِصمَةٌ لِمَنِ اعتَصَمَ بِنا، مَن أحَبَّنا كانَ مَعَنا فِي السَّنامِ الأَعلى، و مَنِ انحَرَفَ عَنّا فَإِلَى النّارِ.
امام حسن عسكرى عليه‌السلام فرمودند: ما پناهگاهى هستيم براى كسى كه به ما پناه آورَد. و نورى هستيم براى آن كه از ما پرتو طلبد. و موجب مصونيت كسى هستيم كه از ما پناه جويد.
هر كه ما را دوست بدارد در مراتب بالا با ما خواهد بود و هر كه از راه ما كج گردد به سوى آتش راه خواهد برد.

*****

نظرات