بیوگرافی ابوالفضل حبیبی بوکسور تیم ملی کیست؟ + عکسها و سوابق و اینستاگرام اصلی

0

بیوگرافی ابوالفضل حبیبی بوکسور تیم ملی ایران که به قتل رسید کیست بیوگرافی ابوالفضل حبیبی بوکسور تیم ملی ایران + عکسهای خانوادگی و مسابقات و سوابق ورزشی و افتخارات و پیج اینستاگرام اصلی ابوالفضل حبیبی بوکسور ایرانی ویکی پدیا و عکس ها و به قتل رسیدن با ضربات چاقو در ۱۹ آبان ۱۴۰۰ را در ادامه میخوانید.

بیوگرافی ابوالفضل حبیبی بوکسور تیم ملی کیست؟ + مسابقات و مسابقات و اینستاگرام

بیوگرافی ابوالفضل حبیبی

ابوالفضل حبیبی, متولد دهه هشتاد ۱۷ ساله در مرند و تک فرزند خانواده است. او که عضو تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان بود در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ با ضربات چاقو به قتل رسید و کشته شد.

سوابق ورزشی

حبیبی از ورزشکاران رشته بوکس و کیک بوکسینگ و موی تای اهل مرند است که بطور حرفه ای در موی تای و کیک بوکس و ام ام ای، به ورزش می‌کرد و مدتی قبل او به تیم ملی بوکس دعوت شد و قرار بود ده روز دیگر برای مسابقات به اردوی تیم ملی برود.

همچنین ببییند: بیوگرافی شاون رودن بدنساز آمریکایی و همسر و دخترش + علت اصلی فوت و مسابقات 

ابوالفضل حبیبی بوکسور تیم ملی که به قتل رسید کیست

جزئیات چاقوکشی و قتل

ساعت ۹ شب ۱۹ آبان امسال، درگیری چند نوجوان مقابل سالن ورزشی کوثر شهر مرند منجر به قتل یک جوان ۱۷ ساله به نام ابولفضل حبیبی شد که بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد.

بر اساس اطلاع رسیده شب گذشته در محوطه سالن کوثر واقع در کوی اندیشه یک جوان ۱۹ ساله که به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داد و دو برادر که عامل نزاع و درگیری و قتل بودند و از محل درگیری متواری شده بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده‌اند.

نظرات