بیوگرافی شاون رودن بدنساز آمریکایی و همسر و دخترش + علت اصلی فوت و مسابقات

0

شاون رودن, بدنساز آمریکایی و قهرمان مستر المپیا متولد ١٩٧۵ در جامائیکا بود که در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ درگذشت. در ادامه بیوگرافی شاون رودن بدنساز آمریکایی مسابقات IFBB و همسر و فرزندانش همراه با عکس ها و افتخارات ورزشی و زندگینامه شان رودن و مسابقات و پیج اینستاگرام و علت دقیق فوت و درگذشت شاون رودن از ایست قلبی تا خودکشی وی را در مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی شاون رودن بدنساز آمریکایی و همسر و دخترش + علت اصلی فوت و مسابقات

 

بیوگرافی شاون رودن

شاون رودن بدنساز و قهرمان مستر المپیا متولد ۲ آوریل ۱۹۷۵ در جامائیکا بود که در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ درگذشت

شان رودن بدنساز حرفه ای IFBB آمریکای جامائیکایی تبار، قهرمان مستر المپیا ٢٠١٨ بود. وی توانست با شکست دادن فیل هیث (قهرمان هفت دوره قبل) به مقام قهرمانی مستر المپیا برسد.

ازدواج و همسرش

وی متاهل بود و ازدواج  کرده، حاصل این ازوداج یک دختر می باشد

عکس همسر و دختر شاون رودن بدنساز آمریکایی

سوابق ورزشی

رودن یکی از ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام است که در چند دوره مسابقات مستر المپیا به قهرمانی رسید‌ و با لقب فلکسترون, Eeyore، Jamaican Muscle Machine در مسابقات شناخته می شد و دارای قد ۱۷۳ بود
او از سال ۲۰۱۰ بطور وارد فعالیت ورزشی در رشته پرورش اندام و بدنسازی شد و اولین مسابقه او در سال IFBB Europa Super Show, 2010 بود.

همچنین ببینید: علت درگذشت و فوت ناگهانی جورج پترسون قهرمان بدنسازی + ماجرای درگذشت

زندگینامه شخصی

شان رودن متولد کینگستون جاماییکا است و از کودکی در رشته های فوتبال و کریکت بازی میکرد. اما پاهای او نسبت به سنش کوچک بود و به همین دلیل شان نسبت به فیزیک بدنی خود احساس خوبی نداشت.
شان و خانواده اش در سال ۱۹۹۰ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند و پس از رفتن به آمریکا، تصمیم می گیرد در رشنه بدن سازی فعالیت کند و این تصمیم او در نهایت به موفقیتش انجامید و یکی شناخته شده ترین ورزشکاران مستر المپیا است که جوایز و موال های متعددی را به دست آورده است.

زمانی که او ۱۶ ساله بود پدرش را از دست داد و به علت تنهایی به مشروبات الکلی روی اورد، تا اینکه توسط دوستانش الکل را کنار می گذارد و وارد رشته بدنسازی و باشگاه ورزشی میشود.

علت فوت و درگذشت شاون رودن قهرمان بدنسازی

علت فوت و درگذشت شان رودن

شان رودن در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ درگذشت و علت مرگ او را در برخی منابع خودکشی عنوان کردند و برخی نیز ایست قلبی ذکر کردند.

این ورزشکار در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ در خانه اش بر اثر ایست قلبی درگذشت. هرچند یک استوری پرحاشیه روی صفحه اینستاگرام او باعث شده تا برخی شایعات در خصوص مرگش مطرح شود. برخی معتقدند او خودکشی کرده است.

اینستاگرام شان رودن

این ورزشکار ۱۷ ساعت قبل از مرگش استوری را به اشتراک گذاشته بود که متن غم انگیزی بوده است و عده‌ای معتقد بودند که این ورزشکار خودکشی کرده است، اما بعد از کالبدشکافی مشخص شد که این بدنساز سرشناس بر اثر ایست قلبی فوت کرده است.

اینستاگرام شاون رودن

صفحه اینستاگرام با نشانی flexatronrhoden در دسترس عموم قرار دارد

 

نظرات