بیوگرافی دانیل آوراموسکی بازیکن فوتبال و همسرش+ عکس و پیج اصلی اینستاگرام

0

بیوگرافی دانیل آوراموسکی بازیکن مقدونیه ای استقلال و همسرش + تصاویر و مسابقات

بیوگرافی دانیل آوراموسکی بازیکن مقدونیه ای استقلال و همسرش + تصاویر خانوادگی و مسابقات و آمار باشگاهی و زندگی شخصی و فوتبالی دانیل آوراموسکی ویک پدیا و پیج اینستاگرام دانیل آوراموسکی و کارنامه ورزشی و گلزنی دنیل اوراموسکی از مقدونیه تا استقلال را در این بخش میخوانید

بیوگرافی دانیل آوراموسکی بازیکن فوتبال و همسرش+ عکس و پیج اصلی اینستاگرام

بیوگرافی دانیل آوراموسکی

دانیل آوراموسکی, (Daniel Avramovski) بازیکن فوتبال متولد ۲۰ فوریه ۱۹۹۵ میلادی به شمسی متولد ۱۶ بهمن ۱۳۷۳ در مقدونیه است که در حال حاضر گزینه مد نظر تیم استقلال تهران و فرهاد مجیدی می باشد. او از بازیکنان و فوتبالیست های اهل مقدونیه است که دارای قد ۱ متر ۸۴ سانتی متر و در پست هافبک توپ می زند.

عکس دانیل آوراموسکی و همسرش

ازدواج و همسرش

این بازیکن اهل مقدونیه متاهل است و ازدواج کرده است و او به تازگی پدر شده و عکسی با همسرش منتشر کرده است

بیوگرافی دانیل آوراموسکی بازیکن مقدونیه ای استقلال و همسرش + تصاویر خانوادگی و مسابقات

پیوستن به استقلال

برخی منابع گفتند که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در پی جذب بازیکن مقدونیه‌ای به نام دانیل آوراموسکی است که هنوز تایید و تکذیب نشده است و قرار است در روزهای آینده و در تعطیلات لیگ تصمیم‌گیری نهایی توسط کادر فنی انجام شود.

البته او به تازگی استوری با قلب های آبی منتشر کرده و این گمانه زنی ها را در بین کاربران بیشتر کرده که دنیل یکی از خریدهای استقلال باشد

همچنین ببینید: بیوگرافی وحدت هنانوف بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق وحدت حنانوف

سوابق ورزشی

دانیل اوراموفسکی هافبک مقدونیه ای سابقه بازی در واردار مجارستان و کایسری اسپور ترکیه را در کارنامه دارد و گفته می‌شود ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت حدود ۱ میلیون دلار است.

با بازی در لیگ برتر کشورش به شهرت رسید و سپس در فوریه ۲۰۱۲  به صورت آزمایشی به لیورپول پیوست و پس از آن در سال ۲۰۱۴ به تیم ستاره سرخ بلگراد صربستان پیوست و قرارداد ۳ ساله امضا کرد و اولین گل خود را به ثمر رساند.

در سال ۲۰۱۶، اوراموفسکی در دور دوم مقدماتی فصل ۲۰۱۶ یوفا لیگ اروپا حضور پیدا کرد و توانست مهارت و تکنیک های خوبی را به نمایش بگذارد، اما بر اثر مصدومیت از بازی کناره گیری کرد و نتواست تا پایان فصل تیمش را همراهی کند.

پیج اینستاگرام دانیل اوراموفسکی

پیج اینستاگرام دانیل اوراموفسکی

صفحه رسمی این بازیکن با نشانی * در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید برای دیدن تصاویر بیشتر سری به صفحه اینستاگرامش بزنید.

عکس های شخصی دانیل آوراموفسکی

سوابق دانیل آوراموسکی بازیکن مقدونیه ای فوتبال

نظرات