عکس های جدید مینیون ها برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

0

” پس زمینه کارتون مینیون ها “. این کارتون از کارتونهای محبوب در میان کودکان به ویژه دختر بچه ها است. که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که این کارتون در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در این مطلب عکس های جدید کارتون جذاب مینیون ها برای پروفایل و پس زمینه گوشی با کیفیت بالا را آماده کرده ایم.قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید کارتون مینیون ها را با هم ببینیم. برای مشاهده جدیدترین عکس های انیمیشن جذاب مینیون ها مناسب برای بکگراند گوشی و عکس پروفایل با ما همراه باشید.

پس زمینه مینیون ها

خلاصه کارتون

یکی از جذاب ترین شخصیت های خلق شده در سالهای اخیر بدون شک ” مینیون ها ” بوده اند. شخصیت های زرد دوست داشتنی که اولین بار در انیمیشن « من نفرت انگیز » به مخاطبین سینما معرفی شدند. و بخش عظیمی از موفقیت های این انیمیشن و قسمت دوم آن نیز مدیون حضور این موجودات زرد عجیب و غریبی است که تکه کلامهای رایج خود را دارند و البته کمی هم لهجه ایتالیایی اختیار کرده اند. این شخصیت های محبوب در سالهای اخیر پا را فراتر از دنیای انیمیشن گذاشته اند و نقش پررنگی در تبلیغات رسانه ای داشته اند که اغلب موارد آن مربوط به فناوری سه بعدی بوده است.
پس زمینه مینیون ها
این انیمیشن داستان سرگذشت مینیون‌ها است. مینیون‌ها از عصر‌حجرتا زمان حال به دنبال یک شخص شرور بودند تا از او تبعیت کنند. حالا آنها بعد از جست‌و‌جو چندین هزارساله استیو نفرت‌انگیز را پیدامی‌کنند.این انیمیشن با شخصیت‌های معروفش لحظات خنده‌داری را برای کودک شما به ارمغان می‌آورد. و خشونت موجود درفیلم نیز از جنس خشونت‌های فانتزی است و کسی آسیبی نمی‌بیند.

عکس های جدید کارتون مینیون ها برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

پس زمینه مینیون ها

پس زمینه مینیون ها

پس زمینه مینیون ها

پس زمینه مینیون ها

پس زمینه مینیون ها

پس زمینه مینیون ها پس زمینه مینیون ها پس زمینه مینیون ها پس زمینه مینیون ها

با ما همراه باشید

 

نظرات