عکس های جدید کارتون شجاع برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

0

” پس زمینه کارتون شجاع “. این کارتون از کارتونهای محبوب در میان کودکان به ویژه دختر بچه ها است. که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که این کارتون در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در این مطلب عکس های جدید کارتون جذاب شجاع برای پروفایل و پس زمینه گوشی با کیفیت بالا را آماده کرده ایم.قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید کارتون شجاع را با هم ببینیم. برای مشاهده جدیدترین عکس های انیمیشن شجاع مناسب برای بکگراند گوشی و عکس پروفایل با ما همراه باشید.

پس زمینه دختر شجاع

خلاصه کارتون

در قرن دهم میلادی در کشور اسکاتلند پادشاهی به نام فرگوس و همسرش ملکه الینور در حال اداره امور هستند. آنها دختری به نام مریدا دارند. این دختر جوان باید اداره کشور را در آینده به دست بگیرد و به همین دلیل باید خیلی چیزها یاد بگیرد. او از پدرش رسم و رسوم سوارکاری و تیراندازی و شکار را یاد گرفته و این ها جزو تربیت اولیه او محسوب می‌شوند.اما مریدا برخلاف آموزه های مادرش، رفتارهای سلطنتی و رسمی را چندان جدی نمی گیرد. این در حالی است که پدرش شاه فرگوس مدتی است به دلیل درگیری‌اش با یک خرس یکی از پاهایش را از دست داده و همچنان مشغول درمان زخم‌هایش است.
پس زمینه دختر شجاع
فیلم با برش هایی گذرا دوران رشد مریدا را به نمایش می گذارد و کشمکش اصلی داستان در شب نامزدی او آغاز می شود. اما مشکل اصلی زمانی چهره می کند که مریدا می فهمد باید با مردی که خانواده انتخاب کرده ازدواج کند. الینور با ترفندهای خاص خود موفق می شود او را با این خبر که طایفه آنها به ازدواج های سنتی و از پیش تعیین شده اعتقاد دارد، غافلگیر کند. مریدا که با عصبانیت از قصر خارج می شود، در راه با حباب های آبی رنگی مواجه می شود که نشانه هایی است تا او را به سمت کلبه یک جادوگر هدایت کنند….

عکس های جدید کارتون شجاع برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

پس زمینه دختر شجاع

پس زمینه دختر شجاع

پس زمینه دختر شجاع

 

پس زمینه دختر شجاع

پس زمینه دختر شجاع

با ما همراه باشید

 

نظرات