۳ ویژگی مهم یک ماساژور با کیفیت هنگام خرید

3

شده تا حالا وقتی از سر کار بر می­گردین خونه، یه درد عجیبی تو پاهاتون حس کنید؟ یا مثلا مواقع زیادی پاهاتون ذق ذق کنه؟ می دونستید یک ماساژور پا خوب ، با روون کردن جریان خون در بدن، خستگی رو از پاهاتون فراری میده؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در محل کارتون باید مدت زیادی سر پا بایستید و یا دیر وقت می رسین خونه، بدون شک داشتن یک ماساژور پا خوب و با کیفیت، خستگی رو از پاهاتون رفع می کنه.

 خرید ماساژور پا

در این مقاله، ۳ ویژگی یک ماساژور پا خوب را با هم مورد بررسی قرار می دیم؛ تا هنگام خرید بتونید بهترین انتخاب را داشته باشید. در آخر مقاله نیز، ۲ برند معروف و معتبر ماساژور پا رو بهتون معرفی می کنیم. اما قبلش بیاین کمی درباره مزایا و موارد کاربرد ماساژور پا صحبت کنیم.

خرید ماساژور پا

مزایا و کاربرد ماساژور پا

همانطور که گفتیم، استفاده از یک ماساژور پا خیلی می تونه در کاهش درد های ناشی از پا بهتون کمک کنه. معمولا ماساژ پا فواید و مزایا زیر را براتون به همراه داره:

  • کمک به بهبود گردش خون
  • کاهش فشار خون
  • کمک به خواب بهتر
  • کاهش اثرات اضطراب و افسردگی
  • افزایش سرعت بهبود آسیب های پا
  • کاهش اِدِم در دوران بارداری
  • افزایش سطح انرژی کلی بدن
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • افزایش میل جنسی
  • سالم نگه داشتن وضعیت سلامت پا (از مواردی قبیل زخم ها، میخچه (لایه های سفت شده ضخیم پوست ناشی از مالش و فشار)، ناخن های فرو رفته در پا، پاشنه های ترک خورده و پوست خشک)

خب خب! حالا که با کاربرد و مزایا ماساژور پا تا حدودی آشنا شدید، می خواهیم سراغ قسمت اصلی مقاله یعنی معرفی ویژگی ها یک ماساژور پا اصل برویم. پس با ما همراه باشید.

بررسی ۳ ویژگی کلیدی در خرید انواع ماساژور پا

یک ماساژور پا خوب و با کیفیت، ویژگی هایی داره که در این قسمت، قصد داریم شما را با ۳ تا از مهم ترین آن ها آشنا کنیم.

  1. ماساژور پا دستی یا اتوماتیک؟

یکی از مهم ترین مشخصه های یک ماساژور پا ، دستی یا اتوماتیک بودن آن است. شما کدومو ترجیح می دین؟ انتخاب دستی یا اتوماتیک بودن ماساژور ، به سلیقه و شرایط فردی کاربرد بر می گرده. ماساژور پا دستی بر اساس کنترل مستقیم و از طریق دست کاربر تنظیم می شه و برقی نیست. به این صورت که شما پاهاتون رو روی غلتک ماساژور قرار داده و پاتون رو عقب جلو می کنید. بدیهیه که استفاده از ماساژور دستی، نیاز به انرژی و تلاش از سوی کاربر داره. چون برقی نیستند.

طرف دیگر، ماساژور های اتوماتیک یا برقی قرار دارن. این نوع ماساژور ها، مانند ماساژور های دستی، قابل حمل نیستن و وزن بیشتری دارن. ماساژور های پا اتوماتیک ، به دلیل آنکه متناسب با آناتومی پا طراحی شده اند، از جزئیات دقیق تری برخوردار بوده و به طبع تاثیر بیشتری در رفع خستگی و درد های پا دارن. همچنین قیمتشان نیز بیشتر می باشد.

خرید ماساژور پا

  1. مکانیسم عملکرد

ماساژور های پا بدلیل داشتن کاربرد های گوناگون مانند رفع خستگی پا و موارد دیگر که در بالا به آن ها اشاره کردیم، دارای عملکرد های مختلفی هستند. معمولا انواع ماساژور های پا دارای ۴ مکانسیم عملکرد لرزش، فشار، ضربه زدن و شیاستو می باشند. در ادامه بیشتر با این ۴ تا عملکرد آشنا می شویم.

  • مکانسیم لرزش یا ارتعاش

عملکرد ارتعاشی یا لرزشی، با قرار دادن پا ها بر روی یک پنل ارتعاشی که همواره در حال لرزش است، کار می کند. عملکرد لرزش بیشتر برای ریلکس کردن و رفع خستگی مورد استفاده قرار می گیره.

  • مکانیسم فشار و ضربه زدن

عملکرد فشار و ضربه شبیه به هم هستند. برای اعمال عملکرد فشار، باید پاها رو داخل جایگاه مخصوص ماساژور پا قرار بدین تا دستگاه فشار لازم رو روی پاهاتون بوجود بیاره. این حرکت، همانند حرکت ماساژ دستی پا است که در خانه برای پدرتون انجام می دین 😊.

  • مکانیسم شیاستو

کلمه شیاستو از مفهوم ماساژ ژاپنی برای پا ها انتخاب شده است. این حرکت شامل بکارگیری انگشت ها، کف دست و فشار روی نقاط خاص پا مثل ساق، مچ و کف پا می باشد. این نوع عملکرد ماساژ، بسیار برای رفع ذق ذق کردن پا و کاهش درد و ناراحتی در این ناحیه موثر است.

  1. ابعاد ماساژور پا

اندازه ماساژوری که می خرید نیز خیلی مهمه. شما می تونید با توجه به نیازتون دستگاه ماسـاژور پا رو در ابعاد بزرگ و کوچک انتخاب کنید. اگر میخواین مسافرت برین، خرید یه ماسـاژور کوچک و جمع و جور میتونه براتون مناسب باشه. اگرم برای خونتون می خواین بخرین، می تونین ماساژور های بزرگ تر رو انتخاب کنید.

خرید ماساژور پا

معرفی ۲ برند معروف ماسـاژور پا

در این قسمت قراره ۲ تا از بهترین مارک های ماسـاژور پا خانگی را بهتون معرفی کنیم. پس  به دور از هر گونه اضافه گویی می ریم سراغ اصل مطلب!

  • ماساژور پا برند کامفورت مدل F-4020 Comfort

ماسـاژور پا مدل کامفورت ، دارای سه عملکرد اتوماتیک و دو عملکرد دستی می باشد. جابجاییش آسان و سبک و قابل حمله. این ماسـاژور، با داشتن گرما مناسب به تسکین درد و ورم پاها می پردازد. همچنین با استفاده از این دستگاه می تونین ساق، مچ و کلا تمام قسمت های پا رو ماساژ بدین.

  • دستگاه ماساژور پا و زانو مارک آی ریلکس مدل I-Relax KR818

ماسـاژور مدل آی ریلکس نیز یکی دیگر از برند های معتبر و معروف در ساخت انواع ماسـاژور پا می باشد. این ماسـاژور نیز برقی بوده و همانطور که از نامش پیداست، علاوه بر پاها، قسمت زانو رو هم ماساژ میده. از مزایا ماسـاژور پا آی ریلکس، می تونیم به احیا کردن ماهیچه های خسته ساق و زانو، بهبود گردش خون، تسکین درد و استرس و … اشاره کنیم.

اگر می خواهید انواع مدل های دستگاه ماساژور صورت ، دور چشم، شانه، سر و گردن و سایر تجهیزات زیبایی مانند دستگاه آر اف یا دستگاه کیوسوئیچ را با کیفیت بالا و از جای معتبر تهیه کنید، فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی شفا ،  با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. برای اطلاع از مشخصات و ویژگی های انواع تجهیزات زیبایی خانگی، سالنی و کلینیکی و تهیه آن ها می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۲۴۸ – ۰۹۳۳۵۱۰۴۶۴۱

3 دیدگاه در “۳ ویژگی مهم یک ماساژور با کیفیت هنگام خرید

  1. سامان دهقان گفت:

    سلام. مقاله بسیار کاربردی بود. یک ماساژور پا با کیفیت رو از کجا میشه تهیه کرد

  2. سارا بیاتی گفت:

    سلام. فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا خیلی فروشگاه معتبر و خوبیه. حتما بهش سر بزنید.

  3. سامان گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون درباره ماساژور پا . خیلی کاربردی بود

نظرات