بیوگرافی و سوابق امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر ایرانی + عکس های خانوادگی و مسابقات

0

امیرعلی آذرپیرا, کشتی گیر آزادکار ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران است. در ادامه با بیوگرافی و عکس های امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر و همسر و خانواده اش همراه با سوابق و مدال ها و زندگینامه و زندگی شخصی و ورزشی امیرعلی اذرپیرا و پیج اینستاگرام امیرعلی آذرپیرا ویکی پدیا را و اهل کجاست و سن و محل تولد وی را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی و سوابق امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر ایرانی + عکس های خانوادگی و مسابقات

بیوگرافی امیرعلی آذرپیرا

امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر آزادکار, متولد اواخر دهه ۷۰ در تهران است, او اهل تهران است که در وزن ۹۷ کیلوگرم برای تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران کشتی می گیرد و قهرمان کشتی زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۱ در صربستان شد و علاوه بر آن افتخارات و مدال های متعددی را در مسابقات داخلی و بین المللی بدست آورده است.

خانواده و زندگی شخصی

اذرپیرا کشتی گیر جوان کشورمان در خانواده کشتی گیر و اهل ورزش و افتخارآفرین در شمالشرق تهران به دنیا آمد. پدرش از کشتی گیران معروف و نام آوران شناخته شده کشتی ایران می باشد.

ازدواج و همسرش

وی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده

بیوگرافی امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر آزادکار ایرانی

سوابق ورزشی

وی کشتی را از نوجوانی در رشته کشتی آزاد بطور حرفه ای آغاز کرده و سابقه حضور در تیم ملی کشتی آزاد ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

او در مسابقات کشتی آزاد جهان ۲۰۲۱ در صربستان قهرمانی جهان زیر ۲۳ سال شد و مدال طلای این مسابقات را به دست آورد و در مسابقات بعدی برای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران رقابت خواهد کرد.

امیرعلی آذرپیرا اهل کجاست

 

همچنین ببینید: بیوگرافی مجتبی گلیج کشتی گیر آزادکار و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

افتخارات

مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان زیر ۲۳ سال

امیرعلی آذرپیرا قهرمان زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۲۱ صربستان

آذرپیرا تنها فینالیست ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی جهان زیر ۲۳ سال بلگراد صربستان شد.

امیرعلی اذرپیرا نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران راهی دیدار فینال شد و در فینال نیز به مقام قهرمانی شد و مدال طلا را کسب کرد.

آذرپیرا در دیدار فینال رادو لیفتر دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از کشور مولداوی را با نتيجه ۷ بر ۳ مغلوب كرد و به مدال طلا دست يافت

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر واسیل پولیوچنکا از بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل زوریکو اورتاشویلی از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت و در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر جاناتان آیلو از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی رادو لیفتر دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از کشور مولداوی است.

 

عکس های اینستاگرام امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر آزادکار

اینستاگرام امیرعلی آذرپیرا

صفحه اینستاگرام به نام ایشان یافت نشد

کشتی امیرعلی آذرپیرا

امیرعلی آذرپیرا ویکی پدیا

 

 

نظرات