گل طارمی به یوونتوس در ثانیه ۶۳ بازی که تاریخی شد + فیلم کامل

0

مهدی طارمی بازیکن تیم پورتو در مقایل یوونتوس گل تاریخی را در ثانیه ۶۳ و کمتر از ۲ دقیقه به ثمر رساند. فیلم گل طارمی به یوونتوس را در کمتر از دو دقیقه را ببینید.

گل طارمی به یوونتوس در ثانیه 63 بازی که تاریخی شد + فیلم کامل

فیلم گل طارمی به یوونتوس در کمتر از ۲ دقیقه

حرف تازه – مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی که به تازگی به تیم پورتو پیوسته تاکنون درخشش زیادی در این تیم داشته و حالا با گلزنی در کمتر از ۲ دقیقه و در ثانیه ۶۳ رکورد تاریخی را ثبت کرد و باعث تا ستارگان فوتبالی ایران از او تمجید و تعریف کنند.

طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در ثانیه ۶۳ بازی توانست گل اول این تیم را مقابل یوونتوس به ثمر برساند. گل وی به یوونتوس در ثانیه ۶۳ پس از گل داوید آلابا در ثانیه ۲۴ در سال ۲۰۱۳، دومین گل سریع تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان در مرحله حذفی لقب گرفت.

پورتو با گل‌های مهدی و مارگا در مقابل تک گل فدریکو کیه زا در مقابل یوونتوس در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

واکنش ها به گل مهدی

در پی گل زود هنگام بازیکن سابق پرسپولیس به یوونتوس صفحه معروف ۴۳۳ بلافاصله بعد از گلزن او مقابل یوونتوس پستی را در اینستاگرام به انتشار گذاشت. نوشت: کمتر از دو دقیقه

*****

صفحه رسمی فارسی زبان باشگاه پورتو FC PORTO در واکنش به گل طارمی توئیتی را منتشر کرد. نوشت: به نام خدا و توی دروازه

******

صفحه رسمی لیگ قهرمانان نیز به گل لژیونر ایرانی واکنش نشان داد و نوشت: طارمی پنجمین بازیکن ایرانی که موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

*****

علی دایی، آقای گل فوتبال جهان پس از درخشش مهدی طارمی در بازی با یوونتوس برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

******

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، مهدی را افتخار ایران توصیف کرد

*******

مهدی مهدوی‌کیا، اسطوره فوتبال ایران که سابقه گلزنی به یوونتوس را با پیراهن هامبورگ دارد، به مهدی طارمی بابت حضور در جمع ایرانیان گلزن در لیگ قهرمانان اروپا تبریک گفت.

******

علیرضا جهانبخش، تنها لژیونر ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلیس از دیدن صحنه گل طارمی لذت کافی را برده و به هم‌بازی خود در تیم ملی تبریک گفته است.

منابیع: خبر ورزشی و برترین ها

نظرات