بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس ۱ کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی

0

بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس ۱ و همسرش کیست؟ + بیوگرافی حمید شریف زاده بازیگر نقش محمد در بچه مهندس با عکس های شخصی و واقعی و سوابق هنری و همسرش را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس 1 کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی واقعی

بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس کیست؟

حمید شریف زاده بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس متولد ۳ بهمن ۱۳۶۵ در تهران و دارای لیسانس معماری است که با بازی در سریال ترور خاموش و بچه مهندس (محمد جهانشیری) به شهرت رسید

عکس و اسم واقعی بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس

سوابق هنری

شریف زاده یکی از بازیگران تئاتری محسوب میشود که از ۱۷ سالگی وارد عرصه هنر شده است. او علاوه بر بازیگری، به کارگردانی و نویسندگی نیز مشغول است. از کارهای او در این زمینه می‌توان به تئاترهای «حالش خوب باشد» و «من خیال تو نیستم» اشاره کرد.

حمید شریف زاده برای اولین بار با بازی در سریال تلویزیونی «فاصله ها» در سال ۱۳۸۷، وارد قاب تلویزیون شد و سپس در سریال‌ «کیفر» به کارگردانی حسین تبریزی ایفای نقش نمود.

بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس 1 کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی

او با فیلم «ناسپاس» به کارگردانی حسن هدایت وارد سینما شده و سپس از آن در فیلم «چشم» به کارگردانی جمیل رستمی و تله فیلم «یکی از میان ما» حضور پیدا کرد.

از دیگر آثار هنری این چهره هنری می توان به نقش آفرینی در فیلم «حاجت نامه نظر علی» به کارگردانی مهدی علی میرزایی، تله فیلم «امدادگر» به کارگردانی مهدی ربیعی اشاره کرد. حمید شریف زاده علاوه بر آثار هنری دکر شده به تازگی در سریال ترور خاموش بازی کرده است

بیوگرافی بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس ۱

بیوگرافی بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس 1

حمید شریف زاده در فصل اول سریال بچه مهندس در کنار بازیگرانی چون: پرویز پورحسینی (بابا اسماعیل)، بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند، کریم اکبری مبارکه، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، مریم خدارحمی، افشین نخعی، افشین سنگ چاپ، ساعد هدایتی و…ایفای نقش کرده است

عکس واقعی محمد در سریال بچه مهندس 1

او در نقش محمد جهانشیری پسر بابا اسماعیل سرایه دار پرورشگاه خانه خورشید را بازی کرده که عاشق رویا (نفیسه روشن) یکی از مربیان پرورشگاه است، اما رویا به او اهمیتی نمیدهد و در عوض زینب (سوگل طهماسبی) عاشق محمد است و در نهایت با زینب ازدواج میکند و سرنوشت خوبی را رقم می زند.

بیوگرافی حمید شریف زاده بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس

همچنین ببینید: بازیگر نقش مامان صدیقه در بچه مهندس ۱ کیست؟ + بیوگرافی و عکس واقعی

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری مطرح می‌شود که در نوزادی رها شده چون پدرش نمی‌خواسته او به دنیا بیاید و برای قماربازی اش او را بفروشد تا پولش جور شود ؛ در شبی پس از چند ماه که به خانه می‌آید و کودک را می‌یابد؛ با زنش دعوا می‌کند و مادر و بچه از خانه بیرون می‌آیند. مادر، بچه را به پرورشگاه می‌سپارد و در آنجا نام بچه را جواد جوادی می‌گذارند و داستان زندگی جواد در چهار فصل و چهار رمضان منتشر گردید.

عکس حمید شریف زاده در ترور خاموش

سریال بچه مهندس در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی داستان روایت می شود. قصه این سریال از اواخر جنگ شروع می شود و در سه مقطع زمانی مختلف داستان روایت می شود. شروع این قصه از سال ۱۳۶۴ و در دوران جنگ است که در فازهای بعدی و دوران حال به پایان می رسد.

نظرات