جدول نتایج جام ملت های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ + برنامه و ساعت پخش

0

جدول نتایج جام ملت های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ + برنامه و ساعت پخش

مسابقات جام ملت های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار میشود و تیم ملی فوتبال زنان کشورمان این مسابقات را با دیدار در برابر هند در ۳۰ دی با سرمربیگری مریم ایراندوست آغاز خواهد کرد.

جدول نتایج جام ملت های فوتبال زنان آسیا 2022 + برنامه و ساعت بازی ایران

در ادامه میتوانید برنامه ، نتیجه و جدول بازی ها را ملاحظه کنید

مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار میشود و تیم ملی فوتبال زنان کشورمان این مسابقات را با دیدار در برابر هند در ۳۰ دی آغاز خواهد کرد.

این مسابقات در شهرهای بمبئی، بمبئی نو و پونای هند انجام می‌شود و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

در ۲۱ دوره گذشته این رقابت‌ها، ژاپن با ۹ قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست و تیم ملی ایران هم با چهار بار قهرمانی در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ در رده بعدی تیم‌های پرافتخار قاره کهن ایستاد.

برنامه مسابقات ایران در جام ملتهای فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲

گروه A: هند، چین، چین تایپه، ایران

گروه B: استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی

گروه C: ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، میانمار

برنامه مسابقات این گروه به شرح زیر است:

پنجشنبه، ۳۰ دی

هند – ایران

چین – چین تایپه

یکشنبه،۳ بهمن ماه

چین تایپه – هند

ایران – چین

چهارشنبه، ۶ بهمن ماه

چین تایپه – ایران

هند – چین

نتایج مرحله یک چهارم نهایی

مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات روز یک‌شنبه ۱۰ بهمن، نیمه نهایی ۱۴ بهمن و دیدار فینال روز یکشنبه ۱۷ بهمن برگزار می شود.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی زنان

تیم ملی فوتبال زنان ایران مهر ماه سال جاری با غلبه بر اردن در ضربات پنالتی، برای نخستین بار به جام ملت‌های زنان آسیا صعود کرد تا یک روز تاریخی را در ورزش ایران رقم بزند.

مراسم قرعه کشی جام ملت های زنان آسیا برگزار شد و بر اساس آن تیم ملی ایران باید در مرحله گروهی با تیم های چین تایپه، چین و هند دیدار کند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره قرعه کشی رقابتهای نهایی جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا گفت: آن چیزی که از قرعه کشی انتظار داشتم، رخ داد و در گروه آسانی قرار نداریم

در مورد قرعه کشی مرحله نهایی که توسط ای اف سی صورت گرفت باید بگویم حس فوق العاده ای بود که برای اولین بار جز ۱۲ تیم آسیا قرار داشتیم. هم کادر فنی و بازیکنان و حتی هواداران بی صبرانه منتظر قرعه کشی بودند.

 

 

نظرات