بیوگرافی ژاوی هرناندز و همسر و فرزندانش + عکسهای خانوادگی و حواشی فوتبالی

0

ژاوی هرناندز, بازیکن و مربی فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال اسپانیا است. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل ژاوی هرناندز و همسرش، زندگینامه و جنجال های ژاوی هرناندز ، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام ژاوی هرناندز و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواجش و همسرش با عکس های جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی ژاوی بازیکن فوتبال و همسرش + عکسهای خانوادگی و زندگی شخصی

 

بیوگرافی ژاوی

ژاوی هرناندز (Xavier Hernández Creus) بازیکن و مربی فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال اسپانیا در ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۸۰ در تراسا، کاتالونیا، اسپانیا متولد شد. مشهور به سلطان پاس جهان است. پدرش خواکیم بازیکن سابق تیم فوتبال بوده و مادرش خانه دار است. او چهار برادر به نام های “دیانالورا”، “الکس”، “اسکا” و “بنی” و یک خواهر به نام “اریاندا” دارد.

 

فعالیت های ورزشی

ژاوی از سن ۱۱ سالگی فوتبال را شروع کرد و به عضویت در لاماسیا درآمد. او نخستین بازی خود را برای تیم بارسلونا در ۱۸ اوت ۱۹۹۸، مقابل مایورکا انجام داد و تا زمان جدا شدن از این تیم پس از ۱۷ سال، در ۷۰۰ بازی حضور داشت، ۸۵ بار گلزنی کرد و بیش از ۱۵۰ پاس گل داد.

بیوگرافی ژاوری

او به دلیل مهارت بالا در پاس‌کاری، کنترل توپ، دید، خلق موقعیت، کارهای تیمی و شیوه بازی تیکی تاکا به شهرت رسید و ۳۱ قهرمانی باشگاهی و ملی را به دست آورد تا پس از آندرس اینیستا پرافتخارترین بازیکن اسپانیایی در فوتبال نامیده شود.

زندگینامه ژاوی

هرناندز در سال ۲۰۰۹ سومین بازیکن سال جهان شد و در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نیز در جایگاه سومین بازیکن سال اروپا قرار گرفت. وی تا مدتی بهترین هافبک جهان به‌شمار می‌رفت. وی در رده ملی همراه با تیم ملی المپیک اسپانیا به نائب قهرمانی در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی رسید و به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا فرا خوانده شد.

زندگینامه ژاوی

او پس از آن ۱۳۳ بار برای اسپانیا به میدان رفت و تأثیر زیادی در موفقیت‌های بزرگ تیم ملی کشورش  داشت. او در فنیال جام باشگاه های اروپا سال ۲۰۱۵ بعد از بالا بردن آخرین کاپ قهرمانی از بازی فوتبال در باشگاه بارسلونا خداحافظی کرد و به السد قطر پیوست. زاوی قراراست به زودی سرمربی تیم بارسلونا شود.

 

همسر ژاوی کیست

ژاوی متاهل است. او در سال ۲۰۱۳ در سن ۳۳ سالگی با یک خبرنگار بنام “نوریا کنیرا” ازدواج کرد. ثمره این ازدواج یک دختر بنام “آسیا” میباشد.

عروسی ژاوی و همسرش

همچنین بخوانید: بیوگرافی هاجر دباغی فوتبالیست و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی کاین فوتبالیست مشهور با نشانی xavi در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید ژاوی هرناندز

عکس جدید ژاوی هرناندز

عکس جدید ژاوی هرناندز و همسرش

ژاوی هرناندز و مسی

عکس جدید ژاوی هرناندز و فرزندانش

عکس جدید ژاوی هرناندز

عکس جدید ژاوی هرناندز و همسرش

 

عکس جدید ژاوی هرناندز

با ما همراه باشید.

نظرات