بیوگرافی هاجر دباغی فوتبالیست و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

0

هاجر دباغی (Hajar Dabbaghi) بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال بانوان ایران است. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل هاجر دباغی و همسرش، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام هاجر دباغی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج با همسرش و پیوستنش به تیم فوتبال ایران و تیم جدید در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکسهای جدید هاجر دباغی و همسرش + زندگینامه و عکسهای خانوادگی

 

بیوگرافی هاجر دباغی

هاجر دباغی (Hajar Dabbaghi) بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال بانوان ایران در ۲ فروردین ۱۳۷۸ خمینی شهر استان اصفهان متولد شد. او دارای قد ۱۷۷ سانتیمتر است و هم اکنون در پست مهاجم بازی می‌کند.

 

فعالیت های ورزشی

دباغی در سال ۹۵ وارد عرصه فوتبال شد. او از جمله بازیکنان فوتبال فوتبال اصفهان است که در سال ۱۳۹۵ با تیم “آینده سازان میهن” اصفهان موفق شد قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران باشد. دباغی هم‌اکنون عضو سپاهان بوده و در لیگ برتر برای این تیم بازی می‌کند. پست اصلی این بازیکن مهاجم است.

بیوگرافی هاجر دباغی

دباغی ۴ سال سابقه حضور در لیگ برتر کشور و همچنین ۵ سال سابقه بر تن کردن لباس تیم ملی فوتبال زنان در رده‌های مختلف سنی را دارد و در فصل ۱۳۹۷ لیگ برتر فوتبال زنان کشور مجموعاً ۳۳ گل برای تیم سپاهان به ثمر رساند.

زندگینامه هاجر دباغی

وی هم اکنون در تیم ملی و باشگاهی با شماره پیراهن ۲۰ در پست مهاجم بازی می‌کند. او در یکی از گفتگوهایش دربارهٔ حذف ایران از رنکینگ فیفا در سال ۹۷، گفت: “برای دور دوم انتخابی المپیک از اواخر اسفند ۹۷ در اردو بودیم و لحظه تحویل سال هم در اردو حضور داشتیم. اما توجه نکردن مسوولان برای برگزاری اردو و مسابقات باعث شد، تمام زحماتمان بر باد برود و جز تاسف خوردن کاری از دستمان برنمی‌آید.”

 

همسر هاجر دباغی کیست

از وضعیت تاهل هاجر اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

هاجر دباغی و همسرش

همچنین ببینید: بیوگرافی بهناز طاهرخانی فوتبالیست و همسرش + عکسها و زندگی شخصی و ورزشی

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار با نشانی hajar.dabbaghi20 در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید هاجر دباغی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران

عکس جدید هاجر دباغی

عکس جدید هاجر دباغی

عکس جدید هاجر دباغی

عکس جدید هاجر دباغی

عکس جدید هاجر دباغی

عکس جدید هاجر دباغی

با ما همراه باشید.

نظرات