اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مرز خوشبختی با عکس و نقش ها + داستان کامل

0

“سریال مرز خوشبختی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام و با بازی امیرحسین آرمان و مریم معصومی و پوریا پورسرخ است. این سریال محصول سال ۹۶ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. سریال مرز خوشبختی که برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با دانلود کامل تمامی قسمت ها…می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال مرز خوشبختی با عکس و بیوگرافی + داستان کامل و تصاویر

اسامی بازیگران سریال مرز خوشبختی با عکس و نقش ها + بیوگرافی و داستان کامل

“مرز خوشبختی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام و با بازی امیرحسین آرمان و مریم معصومی و پوریا پورسرخ است. این سریال محصول سال ۹۶ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است

خلاصه داستان

سریال “مرز خوشبختی” روایتگر ماجرای جوانی شهرستانی به نام “امیر” است که برای تحصیل به تهران می‌آید و جزو نخبگان علمی می‌شود، او به خواهر دوستش که در یک طلا فروشی کار می‌کند علاقه دارد، اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست.

خلاصه داستان سریال مرز خوشبختی

از سویی دیگر “امیر” مجبور می‌شود در سرقت از طلا فروشی با دوستش “حمید” همکاری کند. امیر برای جلوگیری از فروش طلاها توسط حمید، مخفیانه به همراه طلاها از تهران می‌رود اما ساک حاوی طلاها در شهر محلات با ساک یک روحانی عوض می‌شود و…

 

بیوگرافی بازیگران سریال مرز خوشبختی به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال مرز خوشبختی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسین سهیلی زاده، تهیه کننده: مهران رسام، جانشین تهیه کننده: مجید پرکار رضاییه، مشاور پروژه :علی اصغر آزادان، نویسنده : علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین : امین عابدی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، آهنگساز:آرمان موسی پور، مدیر تولید: شاپور دلدار، طراح صحنه و لباس: سارا صفری، طراح چهره پردازی: سحر موسوی، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور، صدابردار: علی ظهوری، مدیر برنامه ریزی: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، دستیاران کارگردان :عارف ابراهیمی، شایان سید محمود، دستیار اول فیلمبردار :رسول تنهایی، دستیار اول صحنه :علی جعفردوست، تصویربردار پشت صحنه : امیر ژوبین، عکاس: ارمغان رسام، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری.

نظرات