بیوگرافی شاهین موسوی بوکسور ایرانی و همسرش +‌ عکس های خانوادگی و مسابقات

0

بیوگرافی سید شاهین موسوی بوکسور المپیکی تیم ملی بوکس ایران به همراه عکس ها و سوابق ورزشی و افتخارات و  زندگی شخصی و ورزشی شاهین موسوی به مناسبت حضور شاهین موسوی در مسابقات قهرمانی بوکس جهان ۲۰۲۱ و پیج اینستاگرام سید شاهین موسوی و سن و قد و وزن و آمار قهرمانی ها و فیلم ها و مدال هایش در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی شاهین موسوی بوکسور ایرانی و همسرش +‌ عکس های خانوادگی و مسابقات و پیج اینستاگرام

 

بیوگرافی سید شاهین موسوی

شاهین موسوی, بوکسور ایرانی و ورزشکار تیم ملی بوکس ایران در سال ۱۳۷۲ در اسلامشهر تهران متولد شد. او دارای وزن ۷۵ کیلوگرم است و برای تیم ملی بوکس ایران در مسابقات جهانی و داخلی و المپیک شرکت میکند و دارنده دو مدال برنز آسیایی و چهارمین بوکسور ایرانی است که به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی بوکس جهان صعود کرده است.

ازدواج شاهین موسوی بوکسور و عکس همسرش

شاهین موسوی متاهل است و ازدواج کرده و وارد زندگی مشترک شده است.

ازدواج شاهین موسوی بوکسور و عکس همسرش

فعالیت های ورزشی

شاهین موسوی ورزشکار بوکس است و از نوجوانی بطور حرفه ای بوکس را دنبال کرده است

او در رقابت‌ های بوکس قهرمانی جهان در سال ۱۳۹۸ که در شهر یکاترینبورگ کشور روسیه برگزار شد در وزن ۷۵ کیلوگرم، با شکست حریفانی از چین تایپه و فلسطین و چین، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما
در مرحله یک‌ چهارم نهایی در مقابل مارسیال بوکسور فیلیپینی شکست خورد!

سیدشاهین موسوی دومین بوکسور تیم ملی ایران است که توانست به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بوکس قهرمانی جهان راه یابد و پیش از او، احسان روزبهانی در سال ۲۰۱۱ به مرحله یک‌ چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان در شهر باکو راه یافت.

زندگینامه شاهین موسوی بوکسور المپیکی ایران

المپیک ۲۰۲۰ توکیو

من در رینگ، توانایی‌ های خود را نشان می‌ دهم. چیزی از رقیبان کم ندارم و خیلی از بوکسورهای مدعی در آسیا دوست ندارند در قرعه‌ کشی مقابل من قرار بگیرند.

مسابقات قهرمانی بوکس جهان ۲۰۲۱ صربستان

شاهین موسوی بوکسور ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی بوکس جهان در سال ۲۰۲۱ حضور داشت و با شکست حریف قرقیز به جمع ۳۲ بوکسور نهایی وزن خود رسید و باید در این مرحله با «آمستردم» بوکسور اهل گویانا مبارزه کند.

شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشت

همچنین بخوانید: بیوگرافی یوسف ایمانی بوکسور و سرعتی ترین مشتزن جهان + عکس ها و سوابق

صفحه شخصی شاهین موسوی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان بوکس ایران با نشانی *در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

عکس های جدید شاهین موسوی بوکسور

مصاحبه خواندنی شاهین موسوی

– بعضی وقت ها که با صورت زخی به خانه می روم مادرم می گوید دیگر نمی خواهد ورزش کنی. یک وقت هایی ابرویم پاره می شود. غر می زند که کی زده؟ می گویم داداشت! آخر دایی ام حریف تمرینی ام است و از او کتک می خورم. مادر که می فهمد دیگر هیچی نمی گوید چون می داند از خودی خورده ام.

– بدترین مشتی که در بوکس خوردم در مسابقات داخلی بود. حریفم در پایان راند دوم طوری به من مشت زد که اصلا هیچی یادم نمی‌آید.

– اشتباه می کنند که می گوید بوکسورها خشن هستند. تعریف نباشد ولی بوکسورها آدم فروتنی هستند. بچه ها رزمی همه همینطور هستند. قرار نیست اگر مهارتی دارند در خارج از مسابقه استفاده کنند. تا به حال شنیده اید از بچه های رزمی کسی زورگیری کند یا از هنرش استفاده کند؟ معمولا بچه ها شوخ و سر به زیر هستند.

– فضای بوکس مافیایی هست. به یکی از بچه های تیم ملی پیام داده بودند که فلانقدر بگیر و بباز. اگر نگیری به داورها پول را می دهیم و تو می بازی. کلا لابی زیاد است. برای خود من اتفاق افتاده از حریف آمریکایی سرتر بودم ولی چون من ایرانی بودم، حذفم کردند. با توجه به این فضا باید طوری مبارزه کنی که نتوانند بازنده ات کنند. مثلا یک مشت بزنی و حریف همان اول بیفتد.

عکس های جدید سید شاهین موسوی بوکسور تیم ملی بوکس ایران

مسابقات شاهین موسوی

دانیال شه بخش و شاهین دو بوکسور تیم ملی ایران

عکس های جدید سید شاهین موسوی بوکسور تیم ملی بوکس ایران

عکس های جدید سید شاهین موسوی بوکسور تیم ملی بوکس ایران

عکس های جدید شاهین موسوی بوکسور تیم ملی بوکس ایران

عکس پدر سیدشاهین موسوی

عکس های جدید خانوادگی سید شاهین موسوی بوکسور تیم ملی بوکس ایران

نظرات