ماجرای کشته شدن و مرگ مهناز افشار چیست؟ آیا فوت مهناز افشار صحت دارد؟ +عکس

0

ماجرای کشته شدن و مرگ مهناز افشار از شایعه تا واقعیت + عکس

از ساعاتی پیش خبری مبنی بر کشته شدن و مرگ مهناز افشار  در شبکه های مجازی در حال انتشار است که شیوا آبا روزنامه‌نگار در واکنش به خبر مرگ مهناز افشار، در توئیترش نوشت: مهناز افشار و دخترش در صحت و سلامت کامل هستند.

ماجرای کشته شدن و مرگ مهناز افشار از شایعه تا واقعیت + عکس

شیوا آبا روزنامه‌نگار در واکنش به خبر مرگ مهناز افشار، در توئیترش نوشت: مهناز افشار و دخترش در صحت و سلامت کامل هستند.

رومی که در کلاب هاوس دارن شایعه خبر کشته شدنش رو با جزئیات میدن دروغگوهایی هستن که معلوم نیست هدفشون چیه. من رو هم بلاک کردن بعد از دادن پیام. با مهناز افشاز صحبت کردم و خدا رو شکر هیچ اتفاقی نیفتاده./ منبع: برترین ها

همچنین بخوانید: مهناز افشار این روزها کجاست؟

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌ نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آن‌ها توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد.

مهناز افشار و یاسین رامین در ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ صاحب دختری به نام لیا شدند. این زوج در سال ۹۹ با هم جدا شدند و هم اکنون افشار با دخترش لیا در آلمان زندگی میکند.

نظرات