دانلود / میکس کوتاه اسکویید گیم برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

0

دانلود میکس اسکویید گیم با حجم کم برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام و جدیدترین میکس سریال کره های squid game با آهنگ های زیبای عاشقانه و غمگین را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید.

دانلود میکس کوتاه اسکویید گیم برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

 

دانلود / میکس کوتاه اسکویید گیم برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

میکس بازی مرکب اسکویید گیم با حجم کم برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام با دو اهنگ Game of Survival و survivor معروفترین آهنگ ها در زیر دانلود کنید:

کفتنی است که سریال بازی Squid Game یک مجموعهٔ تلویزیونی بقا و محصول کرهٔ جنوبی که از نتفلیکس در حال پخش است. این مجموعه توسط هوانگ دونگ-هیوک نوشته و کارگردانی شده‌است و لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی هویون جونگ بازیگر و مدل کره ای و همسرش + عکس های خانوادگی و آثار 

بازی مرکب در مجموع نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. در هفتهٔ اول انتشار، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون ببیننده، رکورد بریجرتون را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعهٔ این شبکه تبدیل شد.

داستان یک انتقاد کاملاً آشکار از جامعه سرمایه‌داری ماست که در رقابت است. فقرا در بازی مرگ و زندگی به معنای واقعی کلمه برای زنده ماندن رقابت می‌کنند. و همهٔ این‌ها برای سرگرمی ثروتمندان است. در زمانه‌ای که بیشتر مردم نگران بی‌عدالتی اجتماعی هستند و افراد بیشتری سرخورده شده‌اند، این نوع بازتاب در مورد بی‌عدالتی اجتماعی در سرمایه‌داری به وضوح به فروش می‌رسد.

 

 

نظرات