بیوگرافی بهناز طاهرخانی فوتبالیست و همسرش + عکسها و زندگی شخصی و ورزشی

0

بهناز طاهرخانی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴) بازیکن فوتبال اهل تاکستان است. در ادامه با بیوگرافی بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم مالی بانوان ایران و همسر و خانواده اش +‌عکسهای شخصی و ورزشی بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران به همراه زندگی شخصی و فوتبالی و زندگینامه بهناز طاهرخانی از تاکستان تا شهرت در و پیج اینستاگرام اصلی بهناز طاهرخانی را در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی بهناز طاهرخانی فوتبالیست و همسرش + عکسها و زندگی شخصی و ورزشی

بیوگرافی بهناز طاهرخانی

بهناز طاهرخانی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ (زادهٔ ۲۲ مهٔ ۱۹۹۵) در تاکستان، بازیکن فوتبال بانوان در پست مدافع است که در حال حاضر در باشگاه شهرداری بم و تیم ملی فوتبال بانوان ایران بازی میکند.

او در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان در تاشکند در سال ۱۴۰۰ حضور داشت.

سوابق ورزشی

طاهرخانی فوتبال را از زادگاهش آغاز کرده و تاکنون در تیم هایی چون شهرداری بم و تیم ملی زیر ۱۵ سال ایران، زیر ۱۶ سال ایران، زیر ۱۹ سال ایران و تیم ملی فوتبال زنان ایران توپ زده است.

ازدواج و همسر

درباره ازدواج و وضعیت زندگی خصوصی وی تاکنون خبری منتشر نشده است

بیوگرافی بهناز طاهرخانی

عضویت تیم ملی فوتبال بانوان ایران از ۱۶ سالگی

بهناز از شانزده سالگی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را بر تن کرد و در شانزده سالگی کم سن و سال ترین بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان محسوب می شود که چندی پیش با تیم ایران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی غرب آسیا شد.

شروع فوتبال

او میگوید: یک اتفاق ساده باعث شد تا من فوتبالیست شوم. زمانی که در مدرسه دوران راهنمایی ام مشغول به تحصیل بودم یک روز گروهی برای تست گیری آمدند از بچه ها تست گرفتند و از بازی و عملکرد من خوششان آمد و پس از آن من برای حضور در تیم استان انتخاب شدم.

اولین بار برای حضور در مسابقات زیر ۱۵ سال در المپیک آسیایی سنگاپور بود که به تیم ملی دعوت شدم. حضور در این مسابقات اولین تجربه رسمی ام در مسابقات بین المللی بود. در این رقابت ها من در پست هافبک راست و دفاع چپ بازی می کردم و در دیدارمان با ترکیه نیز یک گل به ثمر رساندم و عنوان چهارم را بدست آوردیم.

زندگینامه بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران

فوتبال بازی کردن با حجاب

مشکلی با حجاب ندارم شاید پوشش حجاب کار بازیکنان را یک مقدار سخت تر کند ولی فکر نمی کنم هیچ کدام از ملی پوشان کشورمان با آن مشکل داشته باشند.

بهناز طاهرخانی در نظرسنجی AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند، یک نظرسنجی برگزار کرده تا بهترین بازیکن جام ملت های آسیای فوتبال بانوان در دور مقدماتی را انتخاب کند.

بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در فهرست دریافت عنوان بهترین بازیکن مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار گرفت

بهناز طاهرخانی در نظرسنجی AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این بازیکن نوشت: «ایران داستان بزرگ دیگر دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا بود که با غلبه بر اردن، به‌عنوان صدرنشین گروه G و برای اولین بار راهی مرحله نهایی مسابقات شد. در بسیاری از بخش‌ها بهناز طاهرخانی، کاپیتان ایران پیشروی تیمش بود.

گفتنی است، نام Moon Mi-ra- از کره جنوبی، فام های ین از ویتنام، Janista Jinantuya از تایلند، زهرا مزدعلیفه از اندونزی ، بهنازطاهرخانی از ایران و چندلر مک دانیل – فیلیپین در نظر سنجی AFC وجود دارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی غزاله صالحی پور فوتبالیست ایرانی لالیگا و همسرش + عکس های اینستاگرامی و سوابق

پیج اینستاگرام بهناز طاهرخانی

صفحه رسمی این بانوی فوتبالیست تاکستانی با نشانی بهناز طاهرخانی در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید جدیدترین عکس ها و تصاویر وی را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید

عکس های جدید بهناز طاهاخانی بازیکن فوتبال

عکس های شخصی بهناز طاهرخانی

تیم های بهناز طاهرخانی بازیکن فوتبال

بهناز طاهرخانی

بهناز طاهرخانی و همسرش

بهناز طاهرخانی کیست

 

نظرات