اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند با نقش + داستان و زمان پخش

0

اسامی بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند با عکس و بیوگرافی نقش ها، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۲ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم سینمایی فرشته ها با هم می آیند که برای اولین بار در مرداد سال ۹۲ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند با نقش ها و داستان و جدول بازیگر و نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند با نقش + داستان و زمان پخش

 

بیوگرافی بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند به عکس و اسامی نقش ها

  • جواد عزتی در نقش احمد
  • نازنین بیاتی در نقش لیلا
  • الهام کردا در نقش هدیه
  • رضا ناجی در نقش کریم آقا
  • سعید آرمند در نقش کارگردان
  • شبیر پرستار در نقش سلحشور
  • سعید آرمند
  • شبیر پرستار
  • و…

 

خلاصه داستان فیلم فرشته ها با هم می آیند

فیلم “فرشته ها با هم می آیند” روایتگر ماجرای یک طلبه ی جوان به نام “احمد” است که زندگی عاشقانه ای را با همسرش “لیلا” سپری می کند. “لیلا” در آستانه ی وضع حمل است و “احمد” برای در آوردن پولِ بیشتر، مجبور به بنّایی ست در عین حالی که به درس های طلبگی اش هم می رسد.

خلاصه داستان فیلم فرشته ها با هم می آیند

وقتی برخلاف تصور “احمد”، همسرش یک سه قلو به دنیا می آورد، تعادل زندگی آن ها بهم می ریزد. گفتنی است حامد محمدی، کارگردان این فیلم تاکنون فیلمهایی چون “چپ راست”، “چهارانگشت” و “اکسیدان” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

اسامی بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند به همراه نقش

جواد عزتی در نقش (احمد) در فیلم فرشته ها با هم می آیند

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند با نقش + داستان و زمان پخش
جواد عزتی بازیگر ایرانی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد. وی با مه لقا باقری از بازیگران معروف سینما و تلویزیون ازدواج کرده و که در دردسرهای عظیم با هم همبازی بودند.

نازنین بیاتی بازیگر نقش (لیلا) در فرشته ها با هم می آیند

اسامی بازیگران فیلم فرشته ها با هم می آیند

نازنین بیاتی بازیگر جوان و خوب کشورمان متولد شهر تهران است وی در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۶۸ بدنیا آمده است. نازنین بیاتی در رشته تئاتر تحصیل کرده است و فارغ التحصیل این رشته از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

الهام کردا بازیگر نقش (هدیه) در فرشته ها با هم می آیند

سه قلوها در در فرشته ها با هم می آیند

الهام کردا متولد ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۵۷ در تهران است. وی میگوید : به عنوان يک بازيگر در تئاتر و در سال‌هاي اخير در سينما هميشه تلاش کردم براي خودم اعتبار کسب کنم. الهام کردا با سعید چنگیزیان بازیگر ازدواج کرده است. و متاهل میباشد.

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، تهیه کننده: منوچهر محمدی (محصول حوزه هنری)، مدیرفیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: میثم مویینی، مشاور کارگردان: همایون اسعدیان، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، دستیار دوم کارگردان: نگار جنیدی، دستیار برنامه ریز: امید جزینی، منشی صحنه: ندا آصف،مدیرتولید: مجید کریمی، دستیار مدیر تولید: مهدی عراقی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی،دستیار محمد ابراهیمی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه و لباس: داوود امیر بهادری، مدیر صحنه: احمد عبدالهی، دستیار لباس: زهرا موسوی، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، چهره پردازان: رضا عربی، مریم رخ افروز، صدابردار: ساسان نخعی، دستیار صدابردار: بردیا کربلایی.

 

نظرات