برای خرید ارز دیجیتال باید چگونه اقدام کرد؟

0

برای خرید ارز دیجیتال باید چگونه اقدام کرد؟

هنگام صحبت درباره ی ارزهای  دیجیتال در نگاه اول سوالات بسیاری در ذهن مخاطبان ایجاد می‌شود. سوالاتی از قبیل اینکه ارز دیجیتال چیست؟ نحوه کار ارز دیجیتال به چه شکل است؟ آیا می‌توان به بازار ارز های دیجیتال اعتماد کرد و در آنها سرمایه گذاری کرد؟ آیا خرید ارز های دیجیتال سوددهی خوبی دارد؟ برای ورود به بازار ارز های دیجیتال از کجا باید شروع کرد؟ آیا بازار ارزهای دجیتال نقد شوندگی مناسبی دارد؟

در یک توضیح مختصر می‌توان گفت ارز دیجیتال یک نوع پول مجازی است که با استفاده از الگوریتم های رمزنگاری شده در بستر بلاکچین ایجاد شده است. ارز های دیجیتال به صورت فیزیکی موجود نیستند و تمام معاملات آن ها بر بستر اینترنت قابل انجام است.

در هیچ یک از مراحل خرید و فروش و استفاده از ارزهای دیجیتال نیازی به مراجعه ی حضوری به نهاد یا مرکز نداریم. تمامی فرایند های بازار ارز های دجیتال به صورت آنلاین و با سرعت بالا انجام می‌شود.

 خرید ارز دیجیتال

برای ورود به بازار رمز ارزها و خرید ارز دیجیتال در ابتدا باید یک کیف پول ارز دیجیتال برای خود بسازید. کیف پول ارز دیجیتال را می‌توان به حساب بانکی تشبیه کرد که شما سپرده های خود را در آن نگه داری می‌کنید البته تفاوت های جزئی بین این دو وجود دارد و این است که  بازار ارز های دیجیتال به نهاد های مالی وابسته نیست و به صورت آزاد و مستقل در حال فعالیت است. همچنین در بازار ارز های دیجیتال شما نیاز ندارید احراز هویت انجام دهید صرفا برای جلوگیری از پولشویی و کلاهبرداری نیاز است در یک سایت مبادله ارز دیجیتال ایرانی  داماهی پی حساب باز کرده و احراز هویت کنید؛ احراز هویت تنها برای خرید ارز دیجیتال لازم است و برای فروش رمز ارز های خود نیازی به احراز هویت ندارید.

پس از ایجاد کردن کیف پول برای انتقال اعتبار یا ارز به کیف پولتان لازم است آدرس کیف پول خود را به صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی داده و معادل ریالی ارز مورد نظر را در حساب خود شارژ کنید. پس از وارد کردن آدرس کیف پول مورد نظر منتظر بمانید تا رمز ارز به کیف پول شما منتقل شود.

در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان به بازار رمز ارز ها اعتماد کرد باید گفت سابقه ی ده ساله ی ارز های دیجیتال نشان می‌دهد این بازار برای سرمایه گذاری مناسب است همچنین، توجه به بنیان و ارزش ارز دیجیتال مورد نظر برای سرمایه گذاری می‌تواند راهگشا باشد.

خرید ارز دیجیتال

در پاسخ به این پرسش که آیا ارز های دیجیتال سوددهی خوبی دارند باید این نکته را در نظر داشت که میزان سودی که کسب می‌کنید ارتباط مستقیم با نوع ارز انتخابی شما دارد. همچون بورس اوراق بهادار قیمت ها در بازار رمز ارز ها در حال تغییر است اما در نهایت ارز دیجیتال با بنیان قوی و تیم توسعه دهنده با توان بالا هر روز ارزشش بیشتر خواهد شد. البته باید ریزش بازار و تاثیرات اخبار بر روند کلی بازار را نیز مد نظر قرار دهیم. در بلند مدت در نهایت ارز دیجیتال با پشتوانه ی قوی به اهداف قیمتی خود خواهند رسید.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که برای ورود به بازار ارز های دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه دقیق و آگاهی در مورد اصول و قواعد این بازار سرمایه خود را به این بازار منتقل کنید.  بازار کریپتوکارنسی قابلیت های متفاوتی که از تنوع ارز های دیجیتال موجود ناشی می‌شود. انواع مختلف توکن ها و کوین ها می‌تواند همه ی سلیقه ها را راضی نگه دارد. از ارز دیجیتالی که نوسان های شدید را تجربه می‌کند تا ارز دیجیتال با قیمت معادل یک دلار امریکا و با پشتوانه ی مشخص را می‌توانید در بازار ارز های دجیتال پیدا کنید .

خرید ارز دیجیتال

در صورتی که بخواهید دارایی خود را حفظ کنید این امکان نیز فراهم شده است. برای این کار می‌توانید دارایی ریالی خود را به دلار تبدیل کنید .برای اینکار از ارز دیجیتالی استفاده می‌کنیم که ارزش آن معادل یک دلار امریکا است. نام این ارز دیجیتال تتر است. در واقع شما به جای خرید دلار کاغذی معادل آن در بازار ارز های دیجیتال با نام تتر را خریداری می‌کنید. خرید دلار تتری این خاصیت را دارد که بتوان آن را در مدت زمان کم نقد کرد همچنین تبدیل آن به ریال نیازی به مراجعه حضوری ندارد و با خدمات ارائه شده توسط صرافی آنلاین داماهی پی که خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال ،خرید ووچر پرفکت مانی و سایر خدمات پرداخت ارزی را به صورت سریع و اتوماتیک انجام می دهد، در مدت کوتاهی انجام پذیر است.

نظرات