اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پاکول با نقش + داستان و عکس ها

0

“فیلم پاکول″، فیلم ایرانی-افغانی به کارگردانی نوید اسماعیلی و تهیه کنندگی غلامرضا آزادی پیوسته است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و کمدی ساخته شده است. فیلم پاکول که به تازگی ساخت آن آغاز شده است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و مجازی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران فیلم نمور با نقش ها و داستان بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پاکول با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “پاکول” روایتگر ماجرای “امیر” تمام دیدگاهش نسبت به چرخه زندگی روزمره‌اش تغییر کرده، اما روزی از تلاقی دو سرنوشت، طبیعت به او نشان می‌دهد که می‌تواند بیشتر از آنچه که فکر می‌کند خودش را ثابت کند. این فیلم که به صورت مشترک با کشور افغانستان ساخته می‌شود. قرار است برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر و همچنین فستیوال‌های جهانی آماده شود.

خلاصه داستان فیلم پاکول

گفتنی است نوید اسماعیلی، کارگردان این فیلم، پیش از این فیلمهایی چون “مامان مهشید” و “طبقه یک و نیم” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. “طبقه یک و نیم” یک کمدی اجتماعی با فضایی خاص بود که اولین اثر سینمایی نوید در مقام کارگردان محسوب می‌شد.

 

اسامی بازیگران فیلم پاکول به همراه نقش

 اسامی بازیگران فیلم پاکول به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: نوید اسماعیلی، تهیه کننده: غلامرضا آزادی پیوسته، نویسندگان: وحید اسماعیلی، امیر یوشی، مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده: سعیده حمیدی، مدیر تولید: حامی جهانی، جانشین تولید: امین شفا، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، تدوین: منوچهر صانعی، طراح صحنه: مهرداد رنجی، طراح گریم: جنان صدفی، مدیر صدابرداری: فرزان معاونیان، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده: سعیده حمیدی، مدیر تولید: حامی جهانی، جانشین تولید: امین شفا، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، تدوین: منوچهر صانعی، طراح صحنه: مهرداد رنجی، طراح گریم: جنان صدفی، مدیر صدابرداری: فرزان معاونیان، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند.

نظرات