اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عروسی مردم با نقش + داستان و عکس ها

0

اسامی بازیگران “فیلم عروسی مردم″ با نقش، فیلم ایرانی به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، اجتماعی و کمدی ساخته شده است. فیلم عروسی مردم که بتازگی پروانه نمایش گرفته است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی بازیگران نازنین بیاتی و شکیب شجره و سارا محمدی و… با نقش ها و داستان کامل و دانلود کامل با کیفیت عالی با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عروسی مردم با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “عروسی مردم” روایتگر ماجرای جذاب یک زوج ایرانی است. این فیلم تاکنون چهار بار تغییر نام داده است. این فیلم جوانانه ابتدا “شبی دو میلیون” نام داشت که به‌دلیل عدم صدور پروانه ساخت به “روزی دو میلیون” تغییر نام داد.

خلاصه داستان فیلم عروسی مردم

در ادامه و همزمان با تولید “جشنی دو میلیون” نام گرفت و حالا نامش برای چهارمین بار به “عروسی مردم” تغییر کرده است. گفتنی است، این فیلم دومین فیلم توکلی بعد از “متولد ۶۵” است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از توکلی به نگارش درآمده است.

دانلود فیلم عروسی مردم

این فیلم درحالی فیلمبرداری آن در خیابان‌های تهران به پایان رسید که “علی سرتیپی” به عنوان تهیه کننده، “علی اوجی” مجری طرح و “دانیال زمانی” مدیر پروژه کنار توکلی قرار گرفتند.

 

اسامی بازیگران فیلم عروسی مردم به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم عروسی مردم به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مجید توکلی، تهیه کننده: علی سرتیپی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه: امیرحسین حداد، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: پوپک مظفری، رعنا امینی، طراح لباس: احمدرضا شجاعی، عکاس: محمود خرسند، مدیر صدابرداری: حسن اصلانی و مهدی اصلانی، فیلمبردار: محمد جمشیدی، طراح صحنه: امیرحسین حداد، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: پوپک مظفری، رعنا امینی، طراح لباس: احمدرضا شجاعی، عکاس: محمود خرسند، مدیر صدابرداری: حسن اصلانی و مهدی اصلانی، فیلمبردار: محمد جمشیدی.

نظرات