بیوگرافی شکیب شجره بازیگر نقش بردیا در سریال سایه باز کیست و همسرش +‌عکس

0

بیوگرافی شکیب شجره بازیگر نقش بردیا در سریال سایه باز کیست و همسرش +‌عکس

شکیب شجره متولد ۱۳۶۸ بازیگر سینما و تئاتر است که به تازگی در سریال سایه باز در نقش بردیا بازی کرده است. او برادرزاده استاد صدرالدین شجره استاد گویندگی و بازیگری و فن بیان می باشد و با بازی در سریال هیولا در نقش داوود کروکودیل یا بیزاکودیل شناخته میشود. شکیب بازیگر نقش بردیا در سریال سایه باز می باشد، او در کشور استرالیا تحصیل کرده و بـه جز بازیگری در عرصه موسیقی و رقص هم فعالیت دارد. ادامه بیوگرافی شکیب شجره بازیگر ایرانی و همسرش همراه با زندگی شخصی و هنری و ناگفته های زندگی او را مشاهده کنید

بیوگرافی شکیب شجره بازیگر نقش بردیا در سریال سایه باز کیست و همسرش +‌عکس

بیوگرافی شکیب شجره

شکیب شجره بازیگر ایرانی در ۲۷ مرداد ماه ۱۳۶۸ در زنجان به دنیا آمده و در زمینه بازیگری تئاتر و سینما فعالیت داشته و فارغ الاتحصیل رشته بازیگری از استرالیا می باشد. پدرش وکیل و مادرش هم خانه دار می باشد.

شکیب شجره

بازیگر نقش بردیا در سریال سایه باز کیست

شکیب بازیگر نقش بردیا در سریال سایه باز می باشد

وی برادرزاده استاد صدرالدین شجره استاد گویندگی و بازیگری و فن بیان می باشد. استاد صدرالدین شجره چندی پیش بر اثر بیماری درگذشت.

ایشان دریاره استاد این گونه در صفحه شخصی خود نوشتند: عمو صدرالدین شجره جان…. واقعا عاشقانه به من لطف کردید… و همیشه مدیونتون هستم…. عاشقانه دوستون داشتم و دارم…. اجرای اژدهاک که به ما لطف کردید و کنار ما بودید را تا آخر عمر فراموش نمیکنم…. در خاطرم، در جانم ، در وجودم می ماند … شما زنده هستید… مرگ پایان نیست…. من باور نمیکنم که دیگه نیستید… باورش سخته خیلی..

زندگی شخصی

شکیب شجره مرداد ماهی می باشد. او زاده زنجان اسـت و در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرده، او بـه خاطر تحصیل سال هاي زیادی در بيرون از کشور «استرالیا» زندگی کرده اسـت. او دریک خانواده ۴ نفره متولد شده، پدرش وکیل و مادرش هم خانه دار می باشد.

شکیب شجره

همسر شکیب شجره

این بازیگر فعلا مجرد بوده و ازدواج نکرده است. او می‌گوید: اولویتم ازدواج نیست و مجرد هستم فعلاً. زندگی مشترک چون وقت گیر اسـت، در کار بازیگری اخلال ایجاد میکند. بـه نظرم عشق، دردآور اسـت. درد و رنج از عشق اسـت.

شروع بازیگری

وی بازیگری را از تئاتر شروع کرده و تاکنون چندین نمایش را روی صحنه اجرا کرده و از بازیگران با سابقه تئاتر می باشد.
از جمله آثار او در تاتر میتوان به نمایش هایی همچون اژدهاک، ماراساد و تهوع و در فیلم خوب، بد، جلف: ارتش سری پیمان قاسم خانی اولین نقش خود را ایفا کرده است.

شکیب شجره

بازیگر نقش داود بیزاکودیل در سریال هیولا

شکیب شجره به تازگی با مهران مدیری در پروژه سریال هیولا همکاری داشته و در این سریال نمایش خانگی بازی کرده است.
او در نقش داوود بیزاکودیل مشاور املاک و دارو فروش ناصرخسرو و خواستگار مادر هوشنگ نقش آفرینی کرده و نظر خیلی مخاطبان را به خود جلب کرده است.

شکیب شجره

فعالیت های موسیقی

شکیب علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و نوازنده ماهر پیانو می باشد.
از دیگر فعالیت های وی برگزاری ورکشاپ های تنفس، انرژی و آگاهی بدن نیز می باشد که به هنرجویان زیادی نیز در این ورکشاپ ها آموزش میدهد.
او میگوید: مـن مدرک بازیگری تئاتر از سیدنی و لیسانس فیزیک دارم کـه گرفتنش ۷ سال طول کشید. پیانیست هستم و خوانندگی میکنم و تدریس بازیگری دارم. صاحب متد آموزش بازیگری هستم کـه ثبت شده اسـت و آنرا تدریس می‌کنم در تهران. ۲۰۰۰ صفحه درباره این متد آموزشی نوشته ام. مـن آدم جدی هستم. شوخ و شلوغ و پر انرژی هستم.

شکیب شجره و استاد موسیقی لوریس هوویان

شکیب شجره

او درباره استاد خود این گونه نوشته است: استاد لوریس هوویان دکترای رهبری كر، آهنگ سازی ، هار مونی و …. من خیلی از کلاس های آواز رو امتحان کردم زیر نظر خیلی از اساتید ولی ۲ سال پیش با استاد هوویان آشنا شدم و ایشون من رو به عنوان هنر جو پذیرفتن شاید خیلی خوش شانس بودم چون ایشون اصلا وقت نداشتن و خیلی از دوستام در انتظار بودن هنر جوی استاد باشن ….. شروع کردم به آموزش دیدن و واقعا آموزش هایی رو تا الان دیدم که نمونش رو تا حالا ندیده بودم کاملا اصولی و متناسب با سیستم آموزشی روز دنیا ،من از متد ‌‌”واكای” شروع كردم و اين متد رو تمام كردم

شکیب شجره

اینستاگرام و صفحه شخصی

شکیب شجره در معرفی خود در صفحه شخصی نوشته است: تحصیل در رشته بازیگری در استرالیا، برگزاری ۲ وورکشاپ اونجا، ثبت متد بازیگری ” امیم ترا”، تمرین با گروه تئاتر”آرک آو آرت”، بازی در نمایش “تهوع”، تمرین نمایش”شات-شیطان” و بازی در سریال “هیولا”.
آیدی وی با نام خود بازیگر می باشد که عکس ها و ویدئوهای شخصی خود را در اینستاگرام به اشتراک میگذارد.

عکس های جدید شکیب شجره

در ادامه چند تصویر جالب  ودیدنی از این هنرمند را مشاهده کنید

شکیب شجره

شکیب شجره

شکیب شجره

شکیب شجره

شکیب شجره

شکیب شجره

نظرات