بیوگرافی کرار جاسم بازیکن فوتبال و همسرش + عکسهای خانوادگی و زندگینامه جاسم کرار

0

کرار جاسم (Karrar Jasem) بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال آقایان عراق و ایران است. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل کرار جاسم و همسرش، زندگینامه و بیوگرافی جاسم کرار، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام کرار جاسم و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواجش و همسرش و پیوستنش به تیم استقلال ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی کرار جاسم بازیکن فوتبال و همسرش + عکسهای خانوادگی و زندگینامه جاسم کرار و اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی کرار جاسم

کرار جاسم محمد المحمودی بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال آقایان عراق و ایران در ۱۵  مارس ۱۹۸۷ در نجف اشرف متولد شد. او دارای ۱۸۶ متر قد است و به تازگی به تیم استقلال ایران پیوسته است.

 

فعالیت های ورزشی

کرار با نمایش تأثیرگذار برای تیم نجف در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷، جایی که او دو گل در شش بازی به ثمر رساند، خود را به قطر آورد و در اوایل ژوئن ۲۰۰۷ با الوکره امضا کرد. در سال ۲۰۰۹، کرار برای طرف ایرانی باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز برای یک فصل امضا کرد.

بیوگرافی کرار جاسم

در طی یک مسابقه تراکتور سازی، کرار پس از حادثه‌ای که در آن به کمک داور بازی سیلی زد، ۹ بازی را منع شد. این محرومیت پس از آن به ۵ و در نهایت به ۳ بازی کاهش یافت. او در ماه مه سال ۲۰۱۱ توسط تراکتورسازی برای رفتار بی‌احترامی به داورها آزاد شد.

زندگی شخصی کرار جاسم

در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۱۱، کرار مبنی بر یک قرارداد دو ساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست. این مهاجم ۲۴ ساله به استقلال پیوست اما در ژانویه ۲۰۱۲ در اواسط ماه پس از اختلاف با هافبک و کاپیتان دوم تیم مجتبی جباری در ماه ژانویه اخراج شد. او سپس به شاهین بوشهر قرض داده شده و سپس به عجمان امارات و به‌طور قرضی به نجف نقل مکان کرد.

کرار جاسم در تیم استقلال

در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۱۴، کرار با امضای قراردادی دو ساله به استقلال تهران بازگشت. جاسم با موافقت دو طرف در روز ۲۹ نوامبر ۲۰۱۵ پس از مشکلات مالی طولانی مدت با باشگاه ایرانی از باشگاه خارج شد. در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۶ با قراردادی یکساله به تراکتورسازی تبریز پیوست. او در سال ۲۰۲۱ به تیم استقلال پیوست.

همچنین ببنید: بیوگرافی لئاندرو پادوانی از فوتبال تا شنای معلولین و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

عکس همسر کرار جاسم

کرار متاهل است. او ۳ فرزند دارد. دو تا پسر به نام‌های “حیدر” و “علی” و یک دختر دارد.

کرار جاسم و همسرش

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی کرار فوتبالیست عراقی با نشانی * در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید جاسم کرار فوتبالیست عراقی

عکس جدید کرار جاسم

عکس جدید کرار جاسم

عکس جدید کرار جاسم و همسرش

عکس جدید کرار جاسم

عکس جدید کرار جاسم

عکس جدید کرار جاسم

با ما همراه باشید.

نظرات