بیوگرافی لئاندرو پادوانی از فوتبال تا شنای معلولین و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

1

بیوگرافی لئاندرو پادوانی از فوتبال تا شنای معلولین و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

بیوگرافی لئاندرو پادوانی بازیکن سابق استقلال و همسرش با عکس های جدید و سوابق ورزشی لئوناردو پادوانی و قهرمانی شنای معلولان در اکتبر ۲۰۲۱ و تاریخ و نحوه مصدومیت لئاندرو پادوانی در مسابقه استقلال و فولاد خوزستان با عکس و زندگینامه و زندگی خانوادگی قبل و بعد از ویلچرنشینی پادوانی فوتبالیست بزریلی و پیج اینستاگرامش را در ادامه در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی لئاندرو پادوانی از فوتبال تا شنای معلولین و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

بیوگرافی لئاندرو پادوانی

لئاندرو پادوانی سلین (Leandro Padovani Celin) معروف به لئوناردو پادوانی (زادهٔ ۲۱ دسامبر ۱۹۸۳ در کاستلا) بازیکن سابق فوتبال اهل برزیل است و آخرین تیمی که در آن عضویت داشت تیم استقلال تهران بود

عکس و بیوگرافی همسر لئاندرو پادوانی

پادوانی سال ها پیش ازدواج کرده و همسرش در زمینه مدلینگ و بلاگر آرایشی فعالیت دارد. او قبل از مصدومیت و ولیپرنشینی با همسرش ازدواج کرده و حالا نیز با توجه به شرای خاصی که دارد در کنار هم با خوشبختی زندگی میکند.

عکس و بیوگرافی همسر لئاندرو پادوانی بازیکن استقلال

فعالیت های ورزشی

او دارای قد ۱٫۹۷ متر و در پست دفاع برای تیم های لبگ برتری برزیل و همچنین فولاد خوزستان و الریان ، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران توپ زده است.

ماجرای مصدومیت لئاندرو پادوانی بازیکن استقلال

پادوانی در آخرین بازی خود با پیراهن استقلال در ۵ اسفند ۱۳۹۶ در دقیقه ۴۲ نیمه اول بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن و جابجایی مهره شد و این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن چند ماه در ایران و انجام عمل های دشوار به زادگاه خود بازگشت و برای همیشه توانایی راه رفتن را از دست داد.

عکس لحظه مصدومیت لئاندرو پادوانی در بازیکن استقلال و فولاد خوزستان

قهرمانی پادوانی قهرمان در رشته شنا ۲۰۲۱

لئوناردو پادوانی مدافع سابق استقلال که بعد از حادثه تلخ مصدومیت ویلچر نشین شده بود، حالا به جای فوتبال وارد رشته شنا شده و یک اتفاق جدید را تجربه کرد و به مقام قهرمانی در مسابقات شنا دست پیدا کرد.

او با انتشار عکسی از مدال‌هایش در صفحه اینستاگرامش نوشته است: افرادی که در جریان داستان زندگی من قرار دارند، می‌دانند که من پیش از این فوتبالیست بودم. فکر نمی‌کردم ورزش دیگری باشد که بتوانم عاشقش شوم. بعد از اتفاقی که برایم رخ داد، مدتها طول کشید که دوباره چنین حالی را پیدا کند.

پادوانی در مسابقات شنای معلولین

حواشی با استقلال

اگر از همه مردم ایران بپرسید، از ۱۰ نفر ۹ نفر می‌گویند ، من با دفاع از پیراهن استقلال مصدوم شدم، آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که باشگاه در معالجه و هزینه‌های پزشکی که بسیار زیاد است به من کمک کند، ولی متأسفانه استقلال در این مورد به من پشت کرد، کاری که آنها هرگز نباید انجام می‌دادند، از این بابت خیلی ناراحت و منزجر هستم.

بیوگرافی لئوناردو پادوانی بازیکن استقلال

همچنین ببینید: بیوگرافی رایان تفضلی فوتبالیست ایرانی الاصل در انگلستان و همسرش + خانواده

اینستاگرام لئاندرو پادوانی

صفحه رسمی این ورزشکار با نشانی padovanicelin90 در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

افتخارات

• کسب مقام پنجم لیگ برزیل همراه با تیم باهیا در سال ۲۰۰۶
• کسب نایب قهرمانی با استقلال درلیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵ ایران
• قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران با استقلال

عکس های جدید لئاندرو پادوانی بازیکن استقلال

عکس های جدید لئاندرو پادوانی فوتبالیست بزریلی

عکس پادوانی و پدرش

اینستاگرام لئاندرو پادوانی بازیکن فوتبال استقلال

عکس های لئاندرو پادوانی در تیم استقلال

زندگینامه لئوناردو پادوانی فوتبالیست بزریلی

عکس های جدید لئاندرو پادوانی و همسرش

1 دیدگاه در “بیوگرافی لئاندرو پادوانی از فوتبال تا شنای معلولین و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

  1. محسن لشگری گفت:
    13

    خدایی ما ایرانیها چقدر بی مرام هستیم این بیچاره تو فوتبال ما برای همیشه راه رفتن رو از دست داد اونوقت ما همینطور ولش کردیم به امون خدا استقلال باید پول این بنده خدا رو بده چون وضیفش هست این بیچاره این همه عمل کرد پولشو از کجا بیاره استقلال باید حق این بازیکن رو بده هر چقدر هم باشه البته اگه جناب وزیر نیاد و از بوجه خود وزارت خونه پول بده خیلی خوب میشه

نظرات