بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و همسرش نایل نصار + عکس های ازدواج و شغل همسرش

0

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و همسرش نایل نصار + عکس های ازدواج و شغل همسرش

جنیفر گیتس, دختر بیل گیتس, مدیر عامل شرکت مایکروسافت است, که در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ با نایل نصار سوارکار مسلمان مصری ازدواج کرد. در ادامه بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و همسرش نایل نصار با عکس های جدید و ماجرای آشنایی و رابطه عاشقانه و عقد اسلامی دختر بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان و با عکس های ازدواج با ۵۰ مهمان و زندگی شخصی و کاری و بیوگرافی نائل نصار (نایل نصار) داماد بیل گیتس را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و همسرش نایل نصار + تصاویر ازدواج و شغل همسرش

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس

جنیفر گیتس دختر بیل گیتس متولد (متولد ۲۲ آوریل ۱۹۹۰) ۲ اردیبهشت سال ۱۳۷۵ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته زیست شناسی از دانشگاه استنفورد در مقطع دکترا می باشد. جنیفر گیتس دختر بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان و مدیر عامل مایکروسافت است

فعالیت ها و سوابق شغلی

جنیفر کاترین گیتس در خانواده ثروتمند دیهد هب جهان گشود و علاوه بر تحصیلات عالیه دانشگاهی، در زمینه ورزش نیز موفق است و در رشته سوارکاری بطور حرفه ای فعالیت دارد و در مسابقات شرکت می کند .

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس

نایل نصار داماد بیل گیتس کیست

بیوگرافی نایل نصار همسر جنیفر گیتس

نائل نصار (نایل نصار) متولد سال ۱۹۹۱ در شیکاکو است، اما بزرگ شده در کویت و اصالتا مصری یک ورزشکار و سوارکار اهل مصر است که یک جوان مسلمان است و در زمنیه سوارکاری فعالیت دارد.

نایل نصار فرزند یک خانواده مسلمان و عرب مصری است که در کویت زندگی می‌کرده و پس از آن به آمریکا نقل مکان کرده و در شهر شیکاگو زندگی می کند. او در کنار زبان عربی، به زبان‌های انگلیسی و فرانسه نیز کاملا مسلط است.

او در سن پنج‌سالگی علاقه خود به اسب‌سواری را ابراز کرد و در ۱۰ سالگی به سوارکار ماهری در زمینه پرش از مانع مبدل شد. او با پرچم مصر در مسابقات اسب‌سواری متعددی شرکت کرد و در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ برنده مدال طلای سوارکاری جهان شد.

 

سوابق نایل نصار داماد بیل گیتس

نایل در سال ۲۰۱۳ نیز در پی قهرمانی در مسابقات ویلینگتون در آمریکا، برنده جایزه یک میلیون دلاری این مسابقات شد و جوائز مالی متعددی که این سوارکار مصری برنده شده و همچنین ثروتی که در نتیجه همکاری با شرکت CWD که در زمینه سوارکاری فعالیت می‌کند و در کنار ثروت خانوادگی‌اش، حجم دارایی‌های داماد بیل گیتس را حدود ۷۵ میلیون دلار برآورد کرده‌اند.

نایل که احتمالا نام خود را از رودخانه نیل گرفته، چندین اسطبل بزرگ دارد که در آن تعدادی از اصیل‌ترین اسب‌های جهان نگهداری می‌شوند.

عکس های دو نفره و عاشقانه این زوج از سال ۲۰۱۷ رسانه ای شد و رابطه عاشقانه دختر بیل گیتس با یک جوان مسلمان سوژه رسانه ها شد.

بیل گیتس و ملیندا گیتس علاوه بر جنیفر، یک پسر به نام روری و یک دختر دیگر نیز دارند.

عکس های ازدواج جنیفر گیتس دختر بیل گیتس با نائل ناصر

همچنین ببنید: ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + عکس و بیوگرافی با علت جدایی

ماجرای آشنایی و مراسم ازدواج

جنیفر گیتس بیل گیتس روز شنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ در نیویورک با نامزد مصری تبارش ازدواج کرد. مراسم عروسی دختر بیل گیتس بعد از ظهر شنبه در خانه گیتس در وسچستر نیویورک با حضور ۳۰۰ مهمان برگزار شد.

روز جمعه نیز یک مراسم خصوصی برای عقد نکاح این زوج بر اساس قوانین اسلامی در باغ ۵۷ هکتاری خانواده گیتس در محله “سالم شمالی” در نیویورک برگزار شده است.

نایل و جنیفر در ژانویه ۲۰۱۷ با یکدیگر آشنا شدند. آنها علاقه‌مندی‌های مشترک متعددی دارند که مهم‌ترین آنها عشق به اسب و سوارکاری است. هر دو آنها نیز از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شده‌اند.

عکس های جدید جنیفر گیتس دختر بیل گیتس 2021

آنها در مسابقات اسب سواری با هم آشنا شدند و سال‌ها با یکدیگر دوست ماندند تا اینکه این رابطه تبدیل به یک رابطه عاشقانه شده و در آخر به ازدواج ختم شد.

علیرغم اینکه ثروت بیل گیتس حدود ۱۱۹ میلیارد دلار برآورد شده، سهم جنیفر از این ثروث هنگفت تنها ۱۰ میلیون دلار است. بیل گیتس وصیت کرده مقدار اندکی از ثروتش به فرزندانش برسد تا آنها بتوانند با تلاش خود به موفقیت برسند.

موسس شرکت مایکروسافت ۶۴ میلیون سهم از یک شرکت را بخشید با این حال هنوز با ۱۱۹ میلیارد دلار در رده دوم ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

داماد بیل گیتس کیست/ بیوگرافی نایل نصار

بیل و ملیندا گیتس که در تابستان امسال پس از ۲۷ سال زندگی مشترک به طور رسمی از یکدیگر جدا شدند؛ در این مراسم برای نخستین بار پس از جدایی شان در کنار یکدیگر به عنوان پدر و مادر عروس دیده شدند.

اینستاگرام جنیفر گیتس دختر بیل گیتس

صفحه رسمی اینستاگرام دختر بزرگ بیل گیتس با نشانی
jenniferkgates در دسترس است

عکس های جدید جنیفر کاترن گیتس

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس

جنیفر گیتس دختر بیل گیتس کیست

بیوگرافی جنیفر کاترین گیتس دختر بیل گیتس

 

نظرات