بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانوادگی

0

بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانوادگی و همسرش زهره فوده بازیگر نقش نگین زندایی زهره در سریال شمعدونی را در ادامه ببینید

بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانوادگی

بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی کیست؟

زهره فوده بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی می باشد که متولد ۱۳ دی ۱۳۴۶ بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است که قبل از بازیگری، اصلا تجربه بازیگری نداشته و خانه دار بود.

سوابق بازیگری

او توسط سروش صحت وارد بازیگری شده و تاکنون در آثاری چون سریال رفیق (۱۳۹۳) و  سریال ساختمان پزشکان در نقش مرجان بازی کزده است، اما آثار تئاتری زیادی را روی صحنه بازی کرده.

این بازیگر ازدواج کرده و دارای سه فرزند دو دختر و یک پسر می باشد. خانم فوده درباره بازیگر شدنش گفت:
من خانه دار بودم و هیچ گونه سابقه بازیگری نداشتم، راستش را بخواهید اصلا به بازیگری فکر هم نمی کردم!
روزی سروش صحت با من تماس گرفت و گفت در ساختمان پزشکان نقشی دارد که می خواهد من آن را بازی کنم. گفتم من بازی بلد نیستم اما صحت اصرار داشت بازی کنم.

بیوگرافی بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی

سریال شمعدونی سریال ایرانی به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی است. این سریال در ژانر کمدی-خانوادگی در سال ۹۳ ساخته و برای اولین بار در خرداد ۹۴ از شبکه سوم سیما منتشر شد

این مجموعه داستان دو خانواده مظاهری و سعادتی را بیان می‌کند. خانواده مظاهری شامل هوشنگ (محمد نادری) پدر خانواده، زهره (آتنه فقیه نصیری) مادر خانواده و کارمند بانک، سارا (ویدا جوان) دختر بزرگ که در آزمون تخصص پزشکی مردود شده، و سعید (امیر کاظمی) پسر بیکار خانواده است.

بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانوادگی

خانواده سعادتی شامل عطا (حسن معجونی) پدر که با هوشنگ در این داستان مشکلاتی دارد، و شیرین (نگار عابدی) مادر، و ارشیا (عرفان برزین) که پسر کوچکی بسیار خبرچین و بازیگوش است. داستان به معضلات اجتماعی و فرهنگی به‌طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو خانواده می‌پردازد.

نظرات