بیوگرافی روح الله برازیده فرزند شهید یاسوجی و همسر و فرزندانش + عکس

0

بیوگرافی روح الله برازیده فرزند شهید یاسوجی گل محمد برازیده و همسر و فرزندانش +عکس و درگذشت بر اثر خورسوزی  را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی روح الله برازیده فرزند شهید گل محمد برازیده و همسر و فرزندانش + عکس

بیوگرافی روح الله برازیده فرزند شهید یاسوجی کیست

روح الله برازیده متولد ۱۳۶۲، دارای سه فرزند و فرزند شهید گل محمد برازیده از شهدای جنگ تحمیلی است که در ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ بر اثر بیکاری و عدم اشتغال دست به خودسوزی زد و جانش را از دست داد.

سوابق و شغل

روح الله برازیده روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ جلوی اداره‌کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. او درخواست اشتغال داشت.

این فرزند شهید در روز سه شنبه مستقیم به پشت بام ساختمان اداره بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است. همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

بیوگرافی روح الله برازیده فرزند شهید گل محمد برازیده و همسر و فرزندانش + عکس

 

همچنین ببینید: ماجرای کامل خودسوزی فرزند شهید یاسوجی + عکس درگذشت و علت خودسوزی

از خودسوزی تا درگذشت

نیم ساعت بعد بر می‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند. پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دادند، پس از دو روز، این فرزند شهید، در بیمارستان امام علی شیراز بعلت شدت سوختگی جان سپرد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت این گزارش با ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده دستور برکناری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد این استان را صادر و به همراه مددکار مزبور امر به معرفی هیئت تخلفات کرد. همچنین دکتر قاضی‌زاده طی نامه‌ای به استاندار محترم برکناری مشاور امور ایثارگران استانداری را نیز درخواست کرد.

نظرات