ماجرای کامل خودسوزی فرزند شهید یاسوجی + عکس درگذشت و علت خودسوزی

0

ماجرای کامل خودسوزی فرزند شهید یاسوجی + عکس درگذشت و علت خودسوزی با عکس و جزئیات کامل خودسوزی و درگذشت را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

 ماجرای کامل خودسوزی فرزند شهید یاسوجی + عکس درگذشت و علت خودسوزی

ماجرای کامل خودسوزی فرزند شهید یاسوجی + عکس درگذشت و علت خودسوزی

سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ فرزند شهید برازیده جلوی اداره‌کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. او درخواست اشتغال داشت.

فرزند شهید برازیده متاهل و دارای سه که برای پیگیری وضعیت اشتغال و وام خود به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کرده بود و بعد هم در اعتراض به وضعیت موجود اقدام به خودسوزی با بنزین کرد.

ماجرای کامل خودسوزی فرزند شهید یاسوجی + عکس درگذشت و علت خودسوزی

درگذشت روح الله برازیده بعداز خودسوزی

مهرعلی مختاری نیا مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی کرده بود، خبر داد.

فرزند شهید برازیده که ۲ روز پیش به دلیل خودسوزی جلوی این اداره کل در شهر یاسوج به بیمارستان منتقل شده بود، فوت کرد.

روح الله پرازیده متولد ۱۳۶۲، دارای سه فرزند و فرزند شهید گل محمد پرازیده بر اثر حادثه تلخ خودسوزی مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز دار فانی را وداع گفت.

ماجرای کامل خودسوزی فرزند شهید یاسوجی + عکس درگذشت و علت خودسوزی

جزئیات خودسوزی فرزند شهید یاسوجی

به گفته مسئولان، متوفی در روز سه شنبه مستقیم به پشت بام ساختمان اداره بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است. همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

مراسم تشییع روح الله برازیده

مراسم تشییع و خاکسپاری روح الله برازیده فرزند شهید گل محمد پرازیده صبح جمعه ۳۰ مهر با اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار و در قبرستان شرف آباد این شهر به خاک سپرده شد.

این جوان ۳۸ ساله پس از اقدام به خودسوزی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد و پس از انجام برخی اقدامات به بیمارستان امیرالمومنین شیراز اعزام شد.

معاون رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی به صورت جداگانه ابعاد موضوع خودسوزی این فرزند شهید را پیگیری کردند.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی علی لندی نوجوان ایذه ای+ از آتش سوزی تا فوت

اقدامات مسئولین زیربط

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت این گزارش با ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده دستور برکناری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد این استان را صادر و به همراه مددکار مزبور امر به معرفی هیئت تخلفات کرد. همچنین دکتر قاضی‌زاده طی نامه‌ای به استاندار محترم برکناری مشاور امور ایثارگران استانداری را نیز درخواست کرد.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همچنین دستوراتی را جهت دلجویی از خانواده و بازماندگان فرزند شهید مرحوم صادر کرد و مقرر شد هیئتی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع پیکر این فرزند شهید حضور یابد و کمک و مساعدت به فرزندان این مرحوم نیز بخش دیگری از این دستور است.

گفتنی است، بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات و رسیدگی به امور تمامی ایثارگران انجام داده است اما بخشی از خدمات ازجمله موضوع اشتغال در بسیاری از موارد خارج از چهارچوب اختیارات اجرایی بنیاد است که لازم است در این زمینه تمامی دستگاه‌ها نیز به وظایف قانونی خود عمل کنند.

نظرات