بیوگرافی لورا سانچز مدل معروف و همسرش + عکس ها و همکاری با احمد سعیدی

0

بیوگرافی لورا سانچز مدل معروف و همسرش + عکس ها و همکاری با احمد سعیدی

لورا سانچز مدل آمریکایی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای همکاری لورا سانچز بازیگر و مدل با احمد سعیدی +‌عکس ها و سوابق و آثار و پیج اینستاگرام لورا سانچز مدل آمریکایی اسپانیایی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی لورا سانچز مدل و بازیگر و همسرش + عکس ها و همکاری با احمد سعیدی

بیوگرافی لورا سانچز

لورا سانچز بازیگر و مدل و بلاگر و چهره اینستاگرامی، متولد سال ۱۹۸۱ در اسپانیا، اما اصالتا آلمانی است. او در یکی از مدل های معروف اسپانیایی است که در زمینه بازیگری و رقص نیز فعالیت دارد و با همکاری با احمد سعیدی خواننده پاپ ایرانی در بین ایرانیان شناخته شد.

لورا سانچز کیست

سوابق از بازیگری تا مدلینگ

سانچز بعد از فارغ التحصیلی وارد عرصه مدلینگ شد و  بطور حرفه ای از سال ۲۰۱۱ به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف دنیا در زمینه مدل تبلیغاتی پوشاک و محصولات آرایشی و غذا و بلاگر در اینستاگرام فعالیت دارد.

او تجربه بازیگری در سینما را نیز دارد و در فیلم همسر سیلویا کاسترو بازی کرده است.

بیوگرافی لورا سانچز مدل آمریکایی

همچنین ببینید: بیوگرافی و ماجرای ازدواج مهکامه نوابی پیانیست ایرانی با شاهزاده آلمانی + عکس ها و سوابق

بازیگر موزیک ویدئو موهاتو که بالا می بندی احمد سعیدی

لورا سانچز به تازگی با احمد سعیدی خواننده پاپ ایرانی همکاری دارد و در چند موزیک ویدئوهای او به عنوان بازیگری حضور پیدا کرده است که از جمله موهاتو که بالا می بندی که بسیار پرطرفدار شده است.

اینستاگرام لورا سانچز

شایعه ازدواج با احمدی سعیدی

همکاری لورا با احمد سعیدی در کلیپ موهاتو که بالا میبندی و چند موزیک ویدئوی دیگر و انتشار در صفحات مجازی ، باعث شد تا شایعه ازدواج این دو نفر بر سر زبان‌ها بیفتد.
اما اگر به صفحه اینستاگرام هر دو چهره سری بزنید ، متوجه خواهید شد که این خبر صحت ندارد و هیچ عکس دونفره ای دیده نمیشود و خبری مبنی بر ازدواج و نامزدی آنها دیده نمیشود.

احمد سعیدی, خواننده پاپ موسیقی ایران و نوازنده گیتار در ۱۶ فروردین سال ۱۳۶۷ در شیراز متولد شد. در خانواده ۶ نفره با دو برادر و ۲ بردار و یک خواهر بزرگتر از خودش در شیراز به دنیا آمده است.

 

بیوگرافی و ماجرای همکاری لورا سانچز با احمد سعیدی

به تازگی ویدئویی کوتاه از احمد سعیدی خواننده پاپ ایرانی که در سال ۹۳ از ایران مهاجرت کرد، در پیج های اینستاگرامی در حال دست به دست شدن و انتشار است که ادعا می کنند این خواننده مشهور پاپ با لورا سانچز مدل معروف اسپانیایی وارد رابطه عاشقانه شده و برخی نیز گفتند که ازدواج کرده است

عکس های جدید لورا سانچز

لورا سانچز در ۲۰۲۰ زیباترین مدل در مسابقات ملکه زیبایی در آمریکا انتخاب شده است

احمد سعیدی خواننده پاپ ایرانی در سال ۹۳ از ایران به آمریکا کرده و فعالیت هنری خود را با همکاری با آونگ موزیک دنبال می کند و بعد از مهاجرت موفقیت بیشتری را کسب کرده است.

عکس های جدید لورا سانچز و احمد سعیدی

 

او قبل از مهاجرت با یک دختر ایرانی نامزد بود که خبرهایی مبنی بر ازدواجش با این دختر منتشر شد، اما این شایعات بعدها به فراموشی سپرده شد و مشخص نشد که خبر ازدواج احمد سعیدی صحت داشته است یا نه.

اینستاگرام لورا با نشانی نام لاتینش در شبکه اجتماعی ایسنتاگرام فعال است.

 

نظرات