ماجرای شکنجه و کور شدن پرستو ناوردی زن آبادانی توسط  همسرش + عکس و فیلم

0

پرستو ناوردی زن آبادانی کیست و ماجرای شکنجه و کور شدن پرستو ناوردی زن آبادانی توسط  همسرش و آثار ضرب و شتم و کتک زدن و شکنجه پرستو در آبادان را بخوانید

ماجرای شکنجه پرستو ناوردی زن آبادانی توسط همسرش، پرستو ناوردی کیست؟ + عکس و فیلم

 

ماجرای شکنجه پرستو ناوردی زن آبادانی توسط همسرش، پرستو ناوردی کیست؟ + عکس و فیلم

انتشار ویدیویی از شکنجه و کتک زدن یک زن آبادانی به نام پرستو ناوردی گه باعث کور شدنش شده است بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته و واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی و ورود دادستانی را در پی داشته است.

در این ویدئو، پرستو ناوردی زن جوان در آبادان از شکنجه شوهر معتادش سخن می گوید و در بین حرف هایش اشاره به کور شدنش بر اثر شکنجه همسرش و بریدن گوشش می کند.

او گفت: همسرم به خاطر ظن بی دلیل ناشی از مصرف مواد مخدر، من را کتک می زد. یک بار وقتی به آخرین حد خشونت رسید موهای من را چید و شیشه ای را در سرم خرد کرد. که سرم بخیه های زیادی خورد.

همسر این زن گوشش را برید، چشمانش را کور کرده، دندانش را شکسته، دوسال او را به همراه پدر و برادرش شکنجه کرده‌. پرستو دو دختر کوچک دارد که همچنان در اختیار همسرش هستند.

همچنین ببینید: فیلم کامل / درگیری و نزاع خیابانی در یاسوج با ماجرای کامل + دستگیری عوامل 

فیلم شکنجه و کور شدن پرستو ناوردی زن آبادانی توسط همسرش

ورود دادستانی به موضوع شکنجه زن آبادانی

پس از انتشار، فیلمی در فضایی مجازی مبنی بر ادعای کور شدن یک خانم به دلیل ضرب و شتم توسط همسرش، بلافاصله دراین خصوص پرونده در کلانتری ۱۳ قدس آبادان تشکیل و به دادسرای، آبادان ارسال گردید که در این رابطه بازپرس قارایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی، و انقلاب آبادان حکم جلب را برای مرد همسر آزار صادر نمود و تلاش برای دستگیری، متهم در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.

حمید مرانی پور افزود: شکایت این فرد علیه همسرش، مبنی بر آزار و اذیت جسمی و مصرف شیشه، در شعبه اول بازپرسی مطرح و در حال رسیدگی است.

وی با تاکید بر اینکه شاکی از ناحیه چشم دچار آسیب شده است گفت: متاسفانه شاکی ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرده که برخی رسانه های ضد انقلاب هم سعی کردند با سوء استفاده از این تصاویر از آب گل آلود ماهی بگیرند.

دادستان آبادان بیان کرد: از آنجایی که همسر این خانم ۲ فرزندش را به جای نامشخصی منتقل کرده است، نگرانی مادر را در پی داشت.

مرانی پور اظهار داشت: لذا دستورات لازم برای دستگیری شوهر صادر شد و مرجع انتظامی به دنبال شناسایی محل اختفای وی هستند و تلاش ها برای دستگیری او ادامه دارد.

شاهین صمدپور نیز یک استوری درباره شکنجه پرستو منتشر کرد و خبر داد که این زن جوان تحت حمایت بهزیستی قرار گرفته ا.ست

منابع: رکنا و اینستاگرام شاهین صمدپور

نظرات