فیلم کامل / درگیری و نزاع خیابانی در یاسوج با ماجرای کامل + دستگیری عوامل

0

روز گذشته گزارش درگیری و تیراندازی و نزاع خیابانی در نزدیکی شهرداری یاسوج ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ گزارش شد که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر شد فیلم کامل درگیری و نزاع خیابانی در مرکز شهر یاسوج با ماجرای کامل تیراندازی و نزاع خیابانی در یاسوج با استفاده از سلاح سرد و گرم و ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت و دستگیری عوامل درگیری و نزاع در شهر یاسوج را در ادامه میخوانید

فیلم کامل / درگیری و نزاع خیابانی در یاسوج با ماجرای کامل + دستگیری عوامل

فیلم درگیری و نزاع خیابانی در مرکز شهر یاسوج با ماجرای کامل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: عوامل درگیری و نزاع در مرکز شهر یاسوج دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: امروز گزارش درگیری خیابانی در نزدیکی شهرداری یاسوج گزارش شد که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر شد و عوامل درگیری و نزاع در مرکز شهر یاسوج دستگیر شدند.

(از انتشار فیلم به دلیل صحنه های خشونت امیز معذوریم)

ماجرای کامل تیراندازی و نزاع خیابانی در یاسوج + فیلم

ماجرای تیراندازی و نزاع خیابانی در مرکز شهر یاسوج + فیلم

علی ملک حسینی افزود: در این حادثه تعدادی با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به ضرب و شتم و ایجاد ناامنی و وحشت در یکی از خیابان‌های اصلی شهر کردند.

ملک حسینی اضافه کرد: موضوع در دستور کار قرار گرفت و با حضور به موقع افسران و کارآگاهان پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی و پلیس آگاهی استان متهمین شناسایی و در کوه‌های اطراف شهر دستگیر شدند.

وی افزود: کسانی که اختلافات شخصی خود را به خیابان‌ها و حریم امنیت جامعه می‌کشانند، مجازات می‌شوند و امنیت پایدار و آسایش عمومی، خط قرمز دستگاه قضائی و نیروی انتظامی است و قطعاً کمترین مجازات برای هنجارشکنان تحمل حبس پشت میله‌های زندان خواهد بود.

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نزاع اخیر شهر یاسوج و نوع برخورد دستگاه قضایی با متهمان چنین اعمال مجرمانه‌ای گفت: دستگاه قضایی نسبت به هر عمل مجرمانه با حساسیت تمام وارد عمل شده و به صورت جدی و در اسرع وقت با مجرمان در هر لباس و با هر نوع گرایش و در هر منطقه به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

نگین‌تاجی افزود: بر همین اساس هفتمین مرحله طرح امنیت اجتماعی را با حضور میدانی و با مشارکت نیروی انتظامی در استان آغاز کردیم و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، خودروهای پلاک مخدوش، کافی شاپ‌های متخلف خواهیم داشت و قاضی مسعودی نیز حضور میدانی در این خصوص دارد.

او در پاسخ به این سوال که رسیدگی به نزاع اخیر یاسوج چه زمان طول خواهد کشید تا درس عبرتی برای مجرمان دیگر باشد ادامه داد: شما را به پرونده چرام ارجاع می‌دهم که تنها ظرف ۴ ماه کیفرخواست آن صادر شد.

دستگیری عوامل درگیری گروهی در مرکز شهر یاسوج

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: مجرمان خشن بدانند که از هر نوع تسهیلاتی در زندان محروم خواهند بود و از مرخصی و سایر تسهیلات خبری نیست.

او گفت: دستگاه قضایی استان با اشراف کامل و جدیت و قاطعیت درس عبرتی به اراذل و اوباش و عربده کشان و کسانی خواهد داد که از سلاح گرم و سرد استفاده می‌کنند.

نگین‌تاجی با بیان اینکه نزاع اخیر یاسوج، مربوط به اختلاف ملکی بوده و برخی عوامل دستگیر شده و یک تن نیز فراری است تاکید کرد: پس از تفهیم اتهام و تکمیل پرونده در سریع ترین زمان ممکن حکم این پرونده صادر خواهد شد.

 

نظرات