بیوگرافی و سوابق مهتا قرائی از کاراته تا دختر شایسته ۲۰۲۰ + عکس خانوادگی و مسابقات

2

مهتا قرائی, دختر شایسته ایرانی ۲۰۲۰ نوجوانان جهان کیست؟ بیوگرافی مهتا قرائی کاراته کا ایرانی الاصل و همسرش با عکس های شخصی و خانوادگی به همراه سوابق ورزشی و پیج اینستاگرام مهتا قرائی در ادامه در مجله اینترنتی حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی و سوابق مهتا قرائی از قهرمانی کاراته تا دختر شایسته 2020 + عکسهای خانوادگی

بیوگرافی مهتا قرائی دختر شایسته جهان ۲۰۲۰

مهتا قرائی کاراته کا ایرانی تبار در تیم ملی کاراته جوانان کانادا در سال ۲۰۲۰ به عنوان دختر شایسته جهان انتخاب شد. او این روزها سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است.
مهتا در سال ۲۰۲۰ در مسابقات زیباترین دختران نوجوان جهان شرکت کرد و در بین دختران زیادی که در مسابقات حضور داشتند، مقام اول دختر شایسته جهان را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کند.

زندگی شخصی و خصوصی

مهتا قرائی متولد کانادا است و از پدر و مادری ایرانی متولد شده است و در حال حاضر دختری بسیار موفق و دارنده مدال نقره آسیا در مسابقات کاراته می باشد.

بیوگرافی مهتا قرائی قهرمان کاراته

فعالیت های ورزشی

مهتا از کودکی رشته ورزشی کاراته را دنبال کرد و تاکنون جوایز و مدال های رنگارنگ جهان را از آن خود کرده است.

وی در سال ۲۰۱۷ به تیم کاراته جونیورز کانادا پیوست و در سن ۱۴ سالگی با قدرت و توانایی خود توانست مدال نقره جهانی را کسب کند.
مهتا همچنین در طول فعالیت های خود در رشته های رزمی و کاراته توانسته مدال برنز مسابقات اروپایی و مدال ها و جوایز داخلی و استانی را بدست آورد.

وی به مسابقات دختران نوجوان برگزیده ی کانادا نیز راه پیدا کرده است؛ وی در رقابت با چهل دختر نوجوان برنده شد و در سال ۲۰۱۹ به عنوان نماینده  کانادا و نفر اول قاره ی آمریکا در مسابقات دختر نوجوان برگزیده ی جهان حضور یافت.

مهتا قرائی دختر شایسته 2020 کیست

همچنین ببینید: بیوگرافی الناز نوروزی بازیگر ایرانی تبار در هند و همسرش + خانواده و آثار هنری

او از سال ۲۰۱۷ در تیم ملی کاراته ی جونیورز (نوجوانان) کانادا فعالیت می کند و در بین ورزشکاران کانادایی محبوب و مشهور است.

مهتا پیش از این به مسابقات Junior Pan American Championships نیز راه یافته بود.

وی در طرح کمک و حمایت از نوجوانان بی خانمان از جمله Operation Smile Canada و ۳۶۰Kids Youth Program در یورک نیز مشارکت کرده است.

پیج اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این ورزشکار ایرانی تبار در اینستاگرام با نشانی

mahtagharaei در دسترس عموم قرار دارد.

عکس های جدید مهتا قرائی

مسابقات کاراته مهتا قرائی

عکس های جدید مهتا قرائی

پدر و مادر مهتا قرائی دختر شایسته 2020

زندگینامه مهتا قرائی کاراته کابیوگرافی و سوابق مهتا قرائی از قهرمانی کاراته تا دختر شایسته 2020 + عکس خانوادگی و مسابقات

2 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق مهتا قرائی از کاراته تا دختر شایسته ۲۰۲۰ + عکس خانوادگی و مسابقات

  1. محبوب گفت:

    الهی همیشه سالم و شاداب و تندرست کنار خانواده باشی و پیروز و موفق باشی

  2. Simin گفت:
    2
    1

    مهتا در کانادا به دنیا آمده است، نه ایران. مدال برنز اروپا هم صحت ندارد. نقره جهانی اما دست است.لطفا ادیت کنید. مرسی، مادر مهتا.

نظرات