بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و سرنوشت فرزانه در دلدادگان

0

بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان کیست؟ بیوگرافی لیندا کیانی بازیگر نقش فرزانه با عکس های جدید و ماجرای ازدواج با مالک و نادر و فرزانه در فصل گذشته در سریال دلدادگان کیست و سرنوشت عشق مثلثی فرزانه و مالک و نادر چیست و بازیگر نقش میانسالی فرزانه در فصل ۱ و ۳ کیست را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و سرنوشت فرزانه در دلدادگان

بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان کیست؟

لیندا کیانی بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان است که یک خواهر به نام افسانه دارد و عاشق مالک (آرش مجیدی) است و از طرف دیگر نادر (حمید گودرزی) عاشق فرزانه است و قصد دارد با او ازدواج کند

این مثلث عشقی سرنوشت سه نفر را تغییر می دهد و مالک راهی تبعید و زندان و نادر و فرزانه را بعد از ازدواج به بدبختی می کشاند.

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است.

لیندا کیانی سال گذشته خبر از ازدواجش داد و گفت ازدواج کردم، اما عکسی از همسرش منتشر نشده است.

بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و عکس های همسرش

سوابق هنری

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.
بازیگر لیندا کیانی بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان

لیندا کیانی بازیگر نقش فرزانه در دلدادگان

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک (آرش مجیدی) می‌شود.

در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر (حمید گودرزی) که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد.

بیوگرافی بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان

نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند.

از طرف دیگر مرضیه (سمیرا حسن‌پور) دوست فرزانه که در ابتدا از شخصیت مالک خوشش نمی‌آید و از فرزانه می‌خواهد با او ازدواج نکند، بعد از اینکه متوجه انقلابی بودن او می‌شود، کم‌کم به او علاقه‌مند شده و با او ازدواج می‌کند.

 

همچنین ببینید: بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و عکس ها

سرنوشت فرزانه در دلدادگان

کینه اولیه فرزانه از مرضیه از همین‌جا شکل می‌گیرد که یکی از پایه‌های اصلی روند قصه در سریال است. نادر هم که بعد از انقلاب سعی دارد با زرنگی خود را انقلابی جا بزند موفق نمی‌شود و سوابق امنیتی و قاچاق او توسط دوستان سپاهی مالک برملا می‌شود

شبی که قرار است نادر دستگیر شود مالک به خانه او می‌رود تا کمک کند که این دستگیری بی سر و صدا انجام شود تا آبروی نادر و خانواده حفظ شود. اما نادر خانه خود را آتش می‌زند تا به همراه خانواده اش بگریزد اما فقط موفق به نجات همسرش می‌شود. در آن شب، خواهر و شوهر خواهر فرزانه (برادر نادر) نیز در خانه آنها بودند و آتش می‌گیرند و بقیه فکر می‌کنند که نادر و فرزانه از بین رفتند ….

بازیگر نقش میانسالی فرزانه در فصل 1 و 3 کیست

سریال دلدادگان در سه فصل، یک فصل گذشته و دو فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

داستان «دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان و کارگردانی منوچهر هادی مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

بازیگر نقش فرزانه در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی و سرنوشت فرزانه در دلدادگان

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فازهای مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.

 

نظرات