بیوگرافی آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان بازیگر + عکس و سوابق شغلی

0

آرزو غفوریان کیست؟ / بیوگرافی و عکس آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان آرزو غفوریان کیست آرزو غفوریان کیست بیوگرافی آرزو غفوریان همسر همایون شجریان آرزو غفوریان کیست بیوگرافی آرزو غفوریان همسر همایون شجریان, آرزو غفوریان, همسر مهران غفوریان کیست بیوگرافی آرزو همسر مهران غفوریان بازیگر + عکس و سوابق شغلی آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان و از آشنایی تا ازدواج و عکس های خانوادگی و زندگی شخصی و خصوصی و هنری ارزو غفوریان به همراه پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه می خوانید.

بیوگرافی آرزو همسر مهران غفوریان بازیگر + عکس و سوابق شغلی آرزو غفوریان

آرزو غفوریان کیست؟ / بیوگرافی و عکس آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان

آرزو غفوریان کیست بیوگرافی آرزو غفوریان همسر همایون شجریان و آرزو غفوریان کیست؟ / بیوگرافی و عکس آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان مهران غفوریان, بازیگر و کارگردان متولد دهه ۶۰ در تهران است که بعداز ازدواج با مهران غفوریان به چهره شناخته شده در بین مردم و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد. آرزو در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با مهران غفوریان بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرد و حالا یک دختر به نام هانا دارد. شغل و فعالیت ها همسر مهران غفوریان هیچ گونه فعالیت بازیگری و هنری در زمینه سینما ندارد و تنها چند آتلیه ای و مدلینگ از خودش منتشر کرده است. نام او بعد از…

بیوگرافی آرزو همسر مهران غفوریان بازیگر

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان , بازیگر و کارگردان متولد دهه ۶۰ در تهران است که بعداز ازدواج با مهران غفوریان به چهره شناخته شده در بین مردم و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

آرزو در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با مهران غفوریان بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرد و حالا یک دختر به نام هانا دارد.

بیوگرافی آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان

شغل و فعالیت ها

همسر مهران غفوریان هیچ گونه فعالیت بازیگری و هنری در زمینه سینما ندارد و تنها چند آتلیه ای و مدلینگ از خودش منتشر کرده است.

نام او بعد از ازدواج با مهران غفوریان بازیگر و کارگردان کشورمان بر سر زبان ها افتاد.

عکس ها و زندگینامه آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان

نحوه آشنایی و ازدواج

مهران غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت : ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

او درباره اینکه آیا پدر خوبی میباشد یا نه گفت اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم. دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد. خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و جالب این که خودش اصلا مرا نشناخت و بعدا بود که فهمید مهران غفوریانم!

همسرش آرزو نیز طراح مد و لباس است و او را در کارهای هنری کمک می کند.

عکس و سوابق شغلی آرزو غفوریان

مدلینگ آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان

آرزو همسر مهران مدتی است که وارد مدلینگ شده و با برندهای آرایشی همکاری دارد.
وی عکس های آتلیه ای و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

در انتخاب دوستانم خیلی تحقیق می کنم ، سعی می کنم افرادی را به عنوان دوست انتخاب کنم که از طرفشان لطمه نخورم و روند زندگی ام را مختل نکنند .

سعید آقاخانی ، محمدرضا گلزار ، یوسف تیموری ، امین حیایی ، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی من هستند.

عکس های جدید آرزو غفوریان

سکته قلبی و بیماری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون که روز دوشنبه ۲۶ مهرماه دچار سکته قلبی شده بود.

منوچهر هادی کارگردان سریال نیسان آبی که این روزها غفوریان در حال ایفای نقش در این سریال است، ویدئویی از مهران غفوریان قبل از عمل امروز صبحش در صفحه اش بارگزاری کرده است.

همچنین ببینید: سکته قلبی مهران غفوریان + آخرین وضعیت مهران غفوریان

بیماری مهران غفوریان چیست

وی همچنین خبر داد که عمل جراحی این بازیگر سینما و تلویزیون با موفقیت انجام شده است و نوشت:

«مهران قشنگم

امروز صبح عمل باز مهران با موفقیت و رضایت پزشکان متخصص و دلسوز بیمارستان جماران انجام شد.

الهی صد هزار بار شکر.

ممنون از دعا و انرژی های خوبتون.»

اسم واقعی آرزو همسر مهران غفوریان چیست

مهران غفوریان (زادهٔ سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اینستاگرام

صفحه شخصی آرزو غفوریان با نشانی در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید عکس ها و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید

نظرات