سکته قلبی مهران غفوریان + آخرین وضعیت مهران غفوریان امروز

0

سکته قلبی مهران غفوریان + آخرین وضعیت مهران غفوریان امروز

سکته قلبی مهران غفوریان + آخرین وضعیت عمل قلب باز مهران غفوریان امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۰ را در بیمارستان قلب جماران را در ادامه بخوانید. مهران غفوریان ۲۶ مهر ۱۴۰۰ دچار سکته قلبی شد و در بیمارستان جماران بستری شد و هم اکنون در اتاق عمل است. آرزو غفوریان همسر این بازیگر خبر حمله قلبی همسرش را رسانه ای کرد.

سکته قلبی مهران غفوریان + آخرین وضعیت عمل قلب باز مهران غفوریان امروز

مهران غفوریان سکته قلبی کرد

۲۶ مهر ۱۴۰۰ مهران غفوریان دچار حمله قلبی شد و در بیمارستان جماران بستری شد. آرزو غفوریان همسر این بازیگر خبر حمله قلبی همسرش را رسانه ای کرد و نوشت: امروز حدود ساعت دوازده ظهر مهران عزيزم دچار عارضه قلبی شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد …فردا عمل قلب باز روی مهران انجام میشه ، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید

یکی از دوستان مهران از آغاز عمل جراحی قلب باز مهران غفوریان خبر داد.

آخرین وضعیت جسمانی

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی مهران غفوریان گفت: در تماسی که با خانواده مهران غفوریان داشتم، گفتند او در حال حاضر در اتاق عمل است.

وی افزود: عمل قلب باز است و ان شاء الله تا ظهر عمل او به پایان می‌رسد.

مهران غفوریان روز دوشنبه ۲۶ مهرماه دچار حمله قلبی شد و قرار است امروز تحت عمل جراحی قلب باز قرار گیرد.

بر اساس اعلام آرزو غفوریان همسر این بازیگر ، این بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته دوشنبه ۲۶ مهرماه دچار حمله قلبی شد و قرار است امروز سه شنبه تحت عمل قلب باز قرار گیرد.

وی همچنین از مردم خواست برای سلامتی مهران غفوریان دعا کنند.

غفوریان این روزها، سریال های نمایش خانگی خاتون را در نمایش دارد و پیش از این نیز غفوریان در سریال قورباغه ایفای نقش داشت که بسیار مورد تمجید قرار گرفت.

وی این روزها مشغول بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی بود که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی است.

نظرات