بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف کیست؟ + بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی

0

بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی جنجالی مینو شریفی بازیگر نقش آتیه ناصح در سریال خسوف و زندگی شخصی و همسرش را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جنجالی مینو شریفی

بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف کیست؟

مینو شریفی بازیگر سریال خسوف متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۶ در سنندج و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد می باشد و با حضور در دوره فیلم سازی انجمن سینمای جوان وارد بازیگری شد. این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

سریال خسوف به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان، جدیدترین سریال نمایش خانگی است که بازیگران جوان و نوظهوری را به عرصه بازیگری معرفی کرده است.

بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف کیست؟

این سریال درام، اجتماعی و عاشقانه توسط مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد به نگارش درآمده و مینو شریفی یکی از بازیگران جوان سریال خسوف است که نقش آتیه ناصح دختر دانشجوی معترض را بر عهده دارد که با امیر نامزد است و قرار است با هم ازدواج کنند.

بیوگرافی مینو شریفی بازیگر نقش آتیه ناصح در سریال خسوف

سوابق هنری

شریفی فعالیت بازیگری را با فیلم کوتاه آینه های پریده رنگ به کارگردانی سالم صلواتی در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۷، در فیلم دم صبح در نقش شیلان بازی کرد و جایزه نقره بهترین بازیگر زن در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دهوک عراق را در این فیلم دریافت نمود.

او سپس در فیلم درخت گردو در سال ۱۳۹۸، به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش مریم همسر اوستا قادر بازی کرد و با پیمان معادی، مهران مدیری و مینا ساداتی و … همبازی بود

بیوگرافی بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف عکس

بیوگرفی بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف

شریفی در طول فعالیت کوتاه هنری خود موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از پنجاه و چهارمین جشنواره منطقه ای سینما جوان و نامزدی بهترین بازیگر زن سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شده است.

بیوگرفی بازیگر نقش آتیه در سریال خسوف

مینو شرفی در اولین تجربه نمایش خانگی خود در نقش آتیه در کنار هنرمندانی همچون امین تارخ ، سجاد بابایی ، پوریا رحیمی سام ، مسعود کرامتی ، ستاره اسکندری ، شهره سلطانی ، علی عمرانی ، شمسی فضل الهی ، فریبا خادمی ، المیرا دهقانی ، پریا مجللی، کسرا پرتوی ، نیک آفرید سماواتی ، نسیم یعقوبی ، مهدیس توکلی ، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی به ایفای نقش پرداخته است.

نظرات