بیوگرافی کاوه رضایی و همسرش فرنوش شیخی + عکسهای خانوادگی و مسابقات

0

کاوه رضایی (Kaveh Rezaei) بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال آقایان ایران است و همسرش فرنوش شیخی نیز از والیبالیست های تیم ملی بانوان ایران در گذشته بود. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل کاوه رضایی و همسرش، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام کاوه رضایی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج با فرنوش شیخی و همسرش و پیوستنش به تیم فوتبال ایران و لژیونری و تیم جدید در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی کاوه رضایی کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

 

بیوگرافی کاوه رضایی

کاوه رضایی (Kaveh Rezaei) بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال آقایان ایران در ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ در اسلام آباد غرب، کرمانشاه متولد شد. او دارای ۱٫۸۵ متر قد است. پست او در فوتبال در وضعیت “مهاجم” در حال حاضر (۲۰۲۱) برای تیم ادهورلی در لیگ برتر بلژیک بازی میکند و همسرش فرنوش شیخی نیز در لیگ والیبال بلژیک بای میکند.

 

فعالیت های ورزشی

رضایی فوتبال حرفه‌ای را از آکادمی فوتبال فولاد خوزستان آغاز کرد. خیلی زود نظر “مجید جلالی” را به خود جلب کرد و در سن ۱۷ سالگی برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت او خیلی زود موفق شد در سال ۸۸ به تیم ملی جوانان راه یابد. با عملکرد خوب رضایی در تیم ملی نام او به لیست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه گردید.

بیوگرافی کاوه رضایی

در تابستان ۱۳۹۱ او با عقد قراردادی سه ساله به سایپا پیوست. سپس رضایی فصل ۹۳–۹۴ برای ذوب آهن بازی کرد و در بازی فینال جام حذفی گل سوم تیمش را مقابل نفت تهران زد و با ذوب آهن قهرمان جام حذفی ایران شد.

زندگینامه کاوه رضایی

وی در ۳۰ خرداد ۹۵ در حالی که درخواست تمدید قرارداد ذوب آهن را نپذیرفته بود، با عقد قرارداد یک ساله توسط سید پندار توفیقی مسوول نقل و انتقالات به استقلال پیوست. او در خرداد ۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه رویال شارلوا در لیگ برتر بلژیک پیوست. او در مسابقه مقابل تیم ورجم توانست دو گل به ثمر برساند. وی پس از گلزنی‌های پیاپی مدعی کسب جایزه گاو طلایی شد؛ جایزه‌ای که هر ساله به بهترین گلزن لیگ بلژیک داده می‌شود.

سوابق باشگاهی کاوه رضایی

رضایی در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با قراردادی چهار ساله شارلوا را به مقصد کلوب بروخه قهرمان فصل ۲۰۱۷–۱۸ لیگ بلژیک ترک کرد. قرارداد او با ۵ میلیون یورو به گرانترین خرید تاریخ ژوپیر لیگ تبدیل شود.

 

همسر کاوه رضایی کیست

کاوه متاهل است. او در سال ۹۶ با فرنوش شیخی (والیبالیست ایرانی) ازدواج کرد.

فیلم عروسی کاوه رضایی و همسرش

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار با نشانی kavehrezaei در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید کاوه رضایی

عکس جدید کاوه رضایی

عکس جدید کاوه رضایی

عکس جدید کاوه رضایی

عکس جدید کاوه رضایی

عکس عاشقانه کاوه رضایی و همسرش

عکس جدید کاوه رضایی

با ما همراه باشید.

نظرات