بیوگرافی و سوابق پوران زارع والیبالیست و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

0

بیوگرافی «پوران زارع» والیبالیست تیم ملی ایران + اینستاگرام زندگی خصوصی بیوگرافی «پوران زارع» بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران که در بازی‌های آسیایی به عنوان بهترین مدافع زنان آسیا انتخاب شد و سوابق ورزشی و افتخارات و عکس های همسر و فرزندانش و خانواده و زندگینامه و تصاویر و سن و قد و پوران زارع ویکی پدیا همراه با عکس های جدید او می بینید.

بیوگرافی و سوابق پوران زارع والیبالیست و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

بیوگرافی پوران زارع

پوران زارع, والیبالیست و عضو تیم ملی والیبال زنان ایران, متولد ۱ آبان ۱۳۶۲ در مرودشت استان فارس با قد ۱٫۸۴ متر و وزن ۷۲ کیلوگرم است که در پست دفاع برای تیم ملی والیبال زنان ایران و تیم سایپا بازی می کند.

عکس های پوران زارع

فعالیت های ورزشی

پوران زارع یکی از والیبالیست ایرانی است که تاکنون در تیم های سایپا تهران، نامب نو اصفهان و تیم ملی بزرگسالان ایران بازی کرده است.

او (متولد ‎۱ آبان ماه سال ۱۳۶۲ شمسی در مرودشت در شمال استان فارس) بازیکن تیم ملی والیبال زنان جمهوری اسلامی ایران با ۱٫۸۴ متر قد و ۷۲ کیلوگرم وزن، سابقه بازی در تیم نامی نو اصفهان و کسب مقام سومی لیگ برتر ایران با این تیم را در کارنامه دارد. باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو اصفهان در سال ۱۳۹۵ شمسی و با حمایت گروه صنایع غذایی نامی نو در اصفهان آغاز به کار کرد. این باشگاه تیم‌ های ورزشی مردان و زنان در ورزش‌ های والیبال، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز و اسکواش را در مسابقات باشگاهی کشوری دارا است.

بیوگرافی پوران زارع والیبالیست تیم ملی + عکس و اینستاگرام

«زارع» بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران در سال ۲۰۲۱ در بازی‌های آسیایی به عنوان بهترین مدافع زنان آسیا انتخاب شد.
او با تیم سایپا به مقام چهارمی آسیا به همراه هم تیمی های خود نائل شد.

عکس های پوران زارع والیبال

تیم والیبال سایپا نماینده ایران در رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۲۱ بود که در دیدار رابطه رده بندی مغلوب تیم تایلند شد و مقام چهارم را کسب کرد.

بازی تکنیکی و درخشش زارع، بازیکن تیم سایپا در این رقابت ها باعث شد تا او عنوان بهترین مدافع والیبال را از آن خود کرد.

افتخارات ورزشی

مقام سومی: لیگ ۱۳۹۷ با تیم نامی نو اصفهان

نظرات