زیباترین مدل کاپشن بچه گانه جدید ۲۰۲۲ بانمک و گوگولی

0

“ مدل کاپشن بچه گانه جدید ۲۰۲۲ “، شاید هیچ فصلی به اندازه اواخر پاییز و زمستان برای پدر و مادر نگران کننده نباشند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل کاپشن بچه گانه جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. فریب ظاهر پر زرق و برق یک کاپشن را بخوریم و با وجود صرف هزینه‌های زیاد، هر چند وقت یک بار مجبور شویم کاپشن کودک را عوض کنیم.

مدل کاپشن بچه گانه جدید ۲۰۲۲ جدید

ضخامت کاپشن بچه گانه نباید طوری باشد که وزن کاپشن را سنگین کند که این سنگینی وزن باعث می شود. فرزند شما نتواند به راحتی راه رفته یا حرکت کند که کلافگی کودک را به همراه دارد. اگر کاپشن بچه گانه که می خرید فقط زیپ دارد بهتر است کیفیت خوبی داشته باشد و هنگام خرید چندین بار تست شود تا مطمئن شوید به جایی گیر نمیکند و روان است.

یکی از گرم‌ترین گزینه‌های موجود در بین لباس‌های زمستانی مخصوص کودکان است. البته این تا زمانی درست است که کودکتان نیازی به تعویض پوشک نداشته باشد. یعنی کودکتان حداقل ۲ سال تمام داشته باشد.

چرا که این نوع لباس‌ها زمانی که بخواهید پوشک کودک را عوض کنید، (به دلیل این که باید لباس به طور کامل از تن کودک خارج شود، تا بتوان پوشک او را تعویض کرد)، مشکل‌ساز می‌شود و کار شما را برای تعویض پوشک کودکتان سخت می‌کند.

از طرفی اکثر این نوع لباس‌ها، بسیار ضخیم طراحی و تولید می‌شود. تا عایق خوبی برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما شود. به همین دلیل زمانی که بخواهید کودکتان را داخل صندلی ماشین قرار دهید.

مدلهای جدید کاپشن بچه گانه ۱۴۰۰

درست است که وجود دکمه خیالتان در انتخاب کاپشن بچه گانه راحت می کند اما دقت کنید چه نوعی دکمه ای دارد. از بین انواع دکمه های دو سوراخ ، چهار سوراخ و یا پرسی بهتر است دکمه هایی که اصطلاحا چهارپارچه فلزی است را انتخاب کنید که مقاوم و محکم است. قطعا جنس الیاف بکار رفته در کاپشن بچه گانه مهم می باشد پس توصیه ما خرید کاپشن از جنس پشم است.کاپشن های پشم علاوه بر گرم کردن مناسب،نرم و راحت می باشند.

مدل کاپشن بچه گانه پسرانه

قیمت کاپشن بچه گانه پسرانه

مدل کاپشن بچه گانه دخترانه جدید

کاپشن دخترانه بچه گانه دیجی کالا

کاپشن بچه گانه دیجی کالا

حراج کاپشن دخترانه بچه گانه

کاپشن دخترانه هپی لند

حراج کاپشن بچه گانه در اصفهان

 

نظرات