بیوگرافی افشین وطن خواه و همسرش + تصاویر جنجالی و شغل و علت طلاق

0

دکتر افشین وطن خواه کیست و ماجرای فیلم مراسم عقد و ازدواج با آرام جعفری چیست؟ بیوگرافی و سوابق افشین وطن خواه و همسرش +عکسها و حواشی زندگی شخصی و خصوصی افشین وطنخواه و خانواده و زندگینامه افشین وطن خواه را در ادامه به همراه پیج اینستاگرامش در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی افشین وطن خواه و همسرش + تصاویر جنجالی و شغل و علت طلاق

بیوگرافی افشین وطن خواه

دکتر افشین وطن خواه متولد دهه ۵۰ در تهران است. گفتنی است وی دارای مدرک تحصیلی دکترای فناوری کشاورزی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران و دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی می باشد و هیچ گونه فعالیتی در زمینه بازیگری و سینما ندارد.

بیوگرافی افشین وطن خواه

ازدواج و همسرش

آقای وطن خواه در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده. خبر ازدواجش با آرام جعفری صحت ندارد.

ماجرای ازدواج افشین وطن خواه و آرام جعفری

شاید تا قبل از انتشار عکس دونفره در پیج اینستاگرام آرام جعفری بازیگر ، کسی افشین وطنخواه را نمی شناخت، اما عکس دو نفره لو رفته از این شخص در کنار آرام جعفری از بازیگران سینما و تلویزیون، باعث شد تا نام وی به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شود.

عکس های افشین وطن خواه همسر آرام جعفری بازیگر
در ۶ مرداد ۱۴۰۰ آرام جعفری بازیگر کشورمان عکسی دو نفره با فردی به نام افشین وطن خواه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت : یه عکس نصفه نیمه واسه روزگار نصفه نیمه …. عکسی برش خورده که اسم افشین وطنخواه تگ خورده بود.

ماجرای ازدواج افشین وطن خواه و آرام جعفری

همین عکس باعث شد تا تیتر آرام جعفری ازدواج کرد در شبکه های اجتماعی داغ شود که بعدها پیج های اینستاگرامی اعلام کردند که دایی این خانم بازیگر است، اما این خبر نیز تکذیب شد و اقای وطن خواه در صفحه شخصی خود درباره ازدواج و نسبت فامیلی نوشت:

پیرو اخبار منتشره در صفحات مجازی که بدنبال شوخی نسنجیده توسط هنرمند محبوب و بی حاشیه سرکار خانم (آ.ج) صورت گرفت ، لازم دانستم به اطلاع برسانم

اینجانب هیچگونه ارتباط خانوادگی و عاطفی با نامبرده ندارم ، چه بسا ایشان ارتباط احساسی و زندگی شخصی خود را دنبال می کنند و بنده نیز مشغول زندگی خصوص خود فارغ از ایشان می باشد

لذا خواهشنم اخبار جعلی وایرال شده در این خصوص را را برای بنده ارسال نفرمائید

افشین وطن خواه کیست و ماجرای ازدواج با آرام جعفری

همچنین بخوانید: بیوگرافی عاطفه رضوی و همسر اول و دومش و دخترش صبا + ماجرای ازدواج و طلاق

لو رفتن فیلم مراسم عقد و ازدواج آرام جعفری

اما این همه ماجرای آرام جعفری نبود و او در ۲۴ مهر ۱۴۰۰ فیلمی کوتاه از مراسم ازدواج و عقد با افشین وطن خواه منتشر کرد که بعد از چند دقیقه حذف کرده و توضیح داد این فیلم مربوط به لوکیشن کار جدیدم است و من ازدواج نکردم و مجرد هستم.

گفتنی است گه ارام جچعفری قبلا یک بار ازدواج و بعد از مدتی از همسر اولش جدا شد

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ بازیگر کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون در ایران است که با بازی در برای آخرین بار و زیر آسمان شهر و … به شهرت رسید. آرام جعفری ازدواجش با افشین وطن خواه را تکذیب کرد

بیوگرافی افشین وطن خواه و همسرش + تصاویر جنجالی و شغل و علت طلاق

اینستاگرام افشین وطن خواه

صفحه رسمی ایشان با نشانی
dr_afshin_vatankhah در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

وطن خواه در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشته:

بيا وداع كنيم …
اگر بنا باشد كسى از ما بماند …
همان به كه تو بمانى …
“كينه” تو به كار اين دنيا بيشتر مى ايد تا “عشق” من!
محمود دولت ابادى- كليدر

نظرات