بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان کیست + بیوگرافی و تصاویر شخصی ۱۴۰۰

0

بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان + عکس های همسر و ازدواج و بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان و همسرش, علی سخنگو بازیگر نقش پارسا اسکویی در سریال دلدادگان, همسر پارسا در دلدادگان کیست و بازیگر نقش (پارسا) در سریال دلدادگان کیست؟ + آشنایی و معرفی علی سخنگو بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان و بیوگرافی و سوابق هنری و عکس های جدید بازیگر نقش پارسا ۱۴۰۰ همسر حدیث در دلدادگان به همراه فیلم شناسی و نقش ها و اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه می خوانید

بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان کیست + بیوگرافی و سوابق هنری

بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان کیست؟

علی سخنگو در سریال دلدادگان در نقش پارسا حضور دارد و همسر حدیث با بازی ملیکا شریفی نیا می باشد.

علی سخنگو متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ و از دویتان نزدیک و خانوادگی منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان است که با بازی در همین سریال به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و به شهرت رسید. او پیش از این در پشت صحنه و به عنوان دستیار در چند فیلم با منوچهر هادی همکاری کرده بود.

بیوگرافی بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان

فعالیت های بازیگری

گفتنی است که علی سخنگو فارغ التحصیل رشته کارگردانی و از هنرآموزان کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان است و با سارا نجفی دیگر بازیگر کشورمان ازدواج کرده است و متاهل است

بیوگرافی علی سخنگو بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان

وی فعالیت‌های هنری اش را از تئاتر آغاز کرده است. از معروف‌ترین کار‌های تئاتر او می‌توان به نمایش بیگانه ساخته مسعود دلخواه و فیلم های مردگان بی کفن و دفن به کارگردانی منوچهر هادی سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی فیلم آینه بغل با کارگردانی هادی به کارگر ساده نیازمندیم با کارگردانی هادی رحمان ۱۴۰۰ و… اشاره کرد.

ازدواج و همسرش

علی سخنگو متاهل است و با سارا نجفی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. سارا نجفی متولد ۱۳۶۳ هستند.

همسر واقعی پارسا در دلدادگان

علی سخنگو بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان

علی سخنگو درباره نقش پارسا در سریال گفته: پارسا اگر تا به اینجا توانسته باشد لج مخاطب را درآورد، به این معناست که من در مقام بازیگر موفق بوده‌ام و توانسته‌ام آنچه را که در ذهن نویسندگان و کارگردان کار بوده است به درستی اجرا کنم.

پارسا تلفیقی است از علی سخنگو و آنچه که در متن نوشته شده بود. او فرزند طلاق است، تنها بزرگ شده و در کنار خانواده نبوده است و این جدای از علی است.

بازیگر نقش پارسا در سریال دلدادگان

من بخش‌هایی از او را به علی اضافه کردم. پارسا اگر به خاطر سادگی زیاد اشتباه نمی‌کرد و اعتماد به نفس بیشتری داشت و به مخفی کاری‌هایش ادامه نمی‌داد شاید اتفاقات دیگری برایش رقم می‌خورد. سادگی و کم تجربگی و تنهایی او باعث شد تا تصمیمات اشتباهی بگیرد.

اگر بزرگتری در سن کم به جوانی بگوید این راه را نرو قطعا او حرف گوش نمی‌کند و می‌خواهد خودش مسیر را برود و تجربه کند. پارسا نیز در مرحله آزمون و خطا بود و به همین جهت نتوانست منطقی رفتار کند و تصمیمات اشتباهی گرفت که گاهی این تصمیمات احمقانه بوده است.

نظرات