بیوگرافی و سوابق رحیم ابویی کشتی گیر از قهرمانی تا درگذشت + عکس ها و مسابقات

0

بیوگرافی و سوابق رحیم ابویی کشتی گیر از قهرمانی تا درگذشت +عکس ها و مسابقات

بیوگرافی رحیم ابویی کشتی گیر و همسر و فرزندانش +عکس ها و مسابقات و افتخارات و سن و خانواده و زندگی شخصی و علت فوت و درگذشت و مراسم تشییع و خاکسپاری جهان پهلون رحیم ابویی ملک نژاد را می خوانید

بیوگرافی و سوابق رحیم ابویی کشتی گیر از قهرمانی تا درگذشت + عکس ها و مسابقات

بیوگرافی رحیم ابویی کشتی گیر

رحیم ابویی کشتی گیر و قهرمان کشتی چند دوره پیشکسوتان جهان در وزن ۶۲ کیلو ۲۲ مهر ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت در ادامه بیوگرافی رحیم ابویی کشتی پیشکسوت کشتی و همسر و فرزندانش ، عکس ها و سن و سوابق ورزشی و قهرمانی رحیم ابویی مربی برتر کشتی اهل اسلمالشهر تهران و زندگی شخصی و خانوادگی و ورزشی و ماجرای فوت و درگذشت و خاکسپاری در ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در قطعه نام آوران را در این بخش از مجله حرف تازه دایافت کنید.

ابوئی ملک نژاد مربی و پیشکسوت کشتی ایران و قهرمان چند دوره کشتی پیشکشسوتان جهان متولد دهه ۴۰ شمسی در اسلامشهر تهران است. او روز چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به علت ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی و سوابق رحیم ابویی کشتی گیر از قهرمانی تا درگذشت +عکس ها و مسابقات

فعالیت های ورزشی

رحیم ابوئی ملک نژاد از قهرمانان و کشتی گیران دهه شصت از چهره های شناخته شده کشتی و از مربیان برتر ورزش کشتی در سطح شهرستان اسلامشهر و استان تهران است، تاکنون علاوه بر کسب عناوین برتر در مسابقات جهانی و بین المللی، شاگردان زیادی را تربیت و پرورش داده است.

او قهرمانی چند دوره پیشکسوتان جهان در وزن ۶۲ کیلو گرم را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

مرحوم ابویی در سال ۱۳۶۵ روی سکوی وزن ۶۲ تا ۷۰ کیلوی مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان تهران مدال نقره را کسب کرد و از قهرمانای بنام دهه شصت و از مربیان‌ موفق و سازنده ‌کشتی استان تهران بود

همچنین ببینید: بیوگرافی مجتبی گلیج کشتی گیر آزادکار و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

ماجرای درگذشت و فوت رحیم ابویی

فدراسیون کشتی گزارش داد، رحیم ابویی از پیشکسوتان کشتی به علت ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

استاد رحیم ابویی قهرمان پیشکسوت کشتی جهان،‌ در مبارزه با ویروس کرونا، شکست خورد و پس از چندین روز مقاومت، روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیوگرافی و سوابق رحیم ابویی کشتی گیر و همسر و فرزندانش

مراسم تشییع و خاکسپاری در قطعه نام آوران

پیکر مرحوم جهان پهلوان ابویی صبح روز پنجشنبه ۲۳ مهر با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش، دوستان، شاگردان و مسؤولان از محل سالن تطهیر آرامستان بهشت زهرا تهران تا قطعه نام آوران تشییع و در آرامگاه ابدی آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت و یادبود مرحوم رحیم ابویی ملک نژاد روز شنبه ۲۴مهرماه جاری برسر مزار آن مرحوم در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

نظرات