راهنمای خرید ساک تبلیغاتی + چاپ ساک دستی تبلیغاتی

0

خرید ساک تبلیغاتی و انواع ساک دستی تبلیغاتی

تا حالا فکرش را کرده اید که این همه وسایل که در طی روز جا به جا می کنیم یا می خریم با چی حمل می کنیم؟ خوب که دقت کنید پی به وسیله ای بسیار ساده و البته کاربردی خواهید برد که بخش اعظم حمل و نقل وسایل های ما را برعهده دارد. این وسیله بسیار کاربردی ساک تبلیغاتی است که در سایز و اندازه های مختلفی تولید می شود و هر یک مناسب حمل مجموعه ای از کالاها و وسایل است. ساختار ساده ای هم دارد و همین مسئله این امکان را برای تولید کنندگان مختلف فراهم می آورد تا اقدام به تولید انواع ساک تبلیغاتی نمایند. البته قدیمی ها رسم قشنگی داشتند وخیلی از این بانوان برای خود ساک دستی می دوختند تا به هنگام خرید مجبور نباشند کلی وسایل کوچک و بزرگ را به سختی حمل کنند

خرید ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی چه استفاده و کاربردی دارد؟

ساک تبلیغاتی اصولا برای این طراحی شده است که بتواند در حمل انواع کالاها و وسایل به کمک انسان بیاید. البته ساک تبلیغاتی معمولا بر اساس جنس ساخت و ابعاد و اندازه ای که دارند، از مقاومت و تحمل وزن متفاوتی هم برخوردارند که این باعث می شود تا مناسب کالاها یا محصولات متناسب خود باشند. علاوه بر این ساک تبلیغاتی که فضای بسیار خوب و مناسبی برای تبلیغات دارد، نقشی همچون یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفاء می کند و در دست هر یک از مخاطبان که باشد، به هنگام حمل وسایل و استفاده از آن، تبلیغات چاپ شده بر رویش به نمایش گذاشته می شود و در کوچه و خیابان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

انواع ساک تبلیغاتی + چاپ حتی تعداد کم

وقتی چیزی با ذوق و سلیقه بشر همراه می شود و امکانات و تکنولوژی های گسترده ای هم در اختیار او قرار می گیرد و یا به قولی به کمک او می آید، قطعا به تنوع و شکوفایی آن چیز هم منجر خواهد شد و شاید بتوان همین موضوع را در کنار یافتن راه حلی برای کم کردن هزینه های تولید و یا بهبود کیفیت تولید و… از جمله دلایلی دانست که برای این حجم از تنوع در تولید ساک تبلیغاتی دخیل بوده است. با اینحال انواع ساک تبلیغاتی را می توان در دسته های متنوعی تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

انواع ساک تبلیغاتی

  • . ساک پارچه ای
  • . ساک کاغذی
  • ساک کتان
  • ساک برزنتی
  • ساک سوزنی
  • ساک کرافت

خرید ساک کتان و چاپ ساک کتان حتی تعداد کم

شاید ایده اولیه ساخت و تولید ساک دستی از جنس متقال یا کتان در مقابل پلاستیک از طرفی بخاطر قابلیت دوست دار محیط بودن و قابل بازیافت بودنش  و از طرف دیگر بخاطرکمبود منابع چوب و کاغذی است که در ساخت ساک کاغذی استفاده می شد بهرحال هرکدام که باشد، استحکام و دوام بالای این نوع ساک کتان که از نوع ساک پارچه ای قلمداد می شود را نیز باید به ایده های اولیه ساخت آن افزود و با این حساب ساک کتان از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و می تواند برای مدت ها مورد استفاده مخاطبانتان قرار گیرد و همچون یک رسانه تبلیغی محیطی عمل کند، البته استحکام و دوام ساک کتان به نسبت متقال بالاتر است و تولیدات متنوعی از ساک کتان در هدایای تبلیغاتی گیفتو ساخته می شود.

خرید ساک تبلیغاتی

خرید ساک پارچه ای سوزنی + چاپ ساک پارچه ای

ساک پارچه ای سوزنی یکی از مناسب ترین جایگزین های ساک دستی پلاستیکی است که با محیط زیست سازگار است و قابل بازیافت، لذا می توان با توسعه و گسترش روز افزونش نقش مهمی در کمک به محیط زیست ایفا کرد.

یکی از شکل های بروز شده و نوین کسب و کارهای امروزی که در گذشته شاید فقط اکتفا به قرار دادن محصول در یک کیسه پلاستیکی می شد امروز تغییر کرده و این کیسه های پلاستیکی تغییر شکل داده و تبدیل به ساک پارچه ای سوزنی شده است، البته آگاهی بشر ازمضرات استفاده از پلاستیک و طبعا برهم خوردن چرخه طبیعت و آلودگی محیط زیست هم مزیدی بر علت شد تا در جنس این ساک های دستی هم بازنگری شود و حتی المقدور از جنس پلاستیک استفاده نگردد، این بود که بشر به دنبال استفاده از منابع دیگر افتاد و استفاده از الیاف طبیعی پارچه را در دستور کار خود قرار داد و امروز جایگزین مناسبی برای پلاستیک، حداقل در تولید ساک پارچه ای  دستی است.

خرید ساک تبلیغاتی

خرید  ساک کاغذی + چاپ ساک کاغذی

همانطور که از عنوان ساک کاغذی پیداست، تا حد زیادی موارد استفاده از آن هم مشخص است و به وسیله ای کاغذی گفته می شود که توسط آن می توان کالا یا محصولاتی را حمل کرد که امروز به سبب امکان درج هر نوع لوگو یا طرح و نوشته تبلیغاتی بر رویش حالت نوعی رسانه تبلیغاتی محیطی پیدا کرده است که بعضا به جهت حمل کالا از مبدا به مقصدکه ساک کاغذی  صورت می پذیرد، عنوان رسانه تبلیغاتی محیطی متحرک هم دارد.

موارد استفاده از ساک کاغذی گسترده است و منحصر به یک کسب و کار خاص نمی شود اما بیشتر مورد توجه مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای، لوازم آرایشی و بهداشتی، قنادی ها، پوشاک، فست فودها، رستوران ها، تهیه غذا، موبایل فروشی ها و… واقع می شود که به جهت فرم و قالب خاصی که می گیرد و همچنین عدم محدودیت چاپ هر نوع طرح و نوشته تبلیغی بر رویش از محبوبیت بالایی هم نزد مخاطبانش برخوردار است. همواره نوع استفاده از ساک کاغذی بر اساس شکل و اندازه و استحکام آن متفاوت است لذا مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو این نوید را به شما می دهد که برای هر نوع استفاده و سلیقه ای، آمادگی تولید و ارائه تخصصی ساک کاغذی را داشته باشد.

انواع مدل ساک کاغذی + چاپ ساک کاغذی

معمولا ساک کاغذی را بر اساس کاغذ به کار رفته درتولیدش از هم باز می شناسند که از چهار نوع کاغذ گلاسه، کرافت، مقوایی پشت سفید و طوسی، تحریر ساخته می شود که دو نوع شناخته شده و مرسوم آن عبارتند از:

۱-ساک کاغذی گلاسه

این نوع ساک کاغذی به جهت کیفیت بالای نوع کاغذش که معمولا روکشی براق یا مات از جنس سلفون یا یووی موضعی دارد، از دوام و مقاومت بیشتری هم برخوردار است و گرماژ آن بالاست، یعنی کیفیت مرغوبی داشته و بهترین نوع کاغذ است در واقع گرماژ به جرم کاغذ گفته می شود که با واحد گرم در سطح متر مربع تعیین می شود و هرچه بالاتر باشد مرغوبتر و سنگین تر است

خرید ساک تبلیغاتی

۲-ساک کاغذی کرافت

جنس این نوع از ساک کاغذی که به نسبت نوع گلاسه از قیمت ارزانتری برخوردار است از نوعی خمیر شیمیایی که حاصل بازیافت کاغذ است بوجود آمده و توسط آلمانها به کرافت نامگذاری و اولین بار توسط آنها ساخته شده است که با وجود قیمت به نسبت ارزانش از کیفیت و دوام بالایی هم برخوردار است. این نوع کاغذ در مقایسه با کاغذگلاسه دارای رنگ تیره ای است که بعضا تک رنگ و به دو شکل زرد متمایل به خاکستری یا  قهوه ای دیده می شود. ساک کاغذی کرافت محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه است که علاوه بر ظرافت و زیبایی برای کسب و کارهای پرمصرف مثل رستوران ها و فست فودی ها و… توجیه اقتصادی بالایی هم دارد.

 

جهت خرید ساک دستی و دریافت قیمت ساک دستی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۳۴۲۹۰۰۰ در ساعات اداری و شماره واتساپ یا تلگرام ۰۹۰۲۱۰۱۲۹۳۰ با همکاران ما در ارتباط باشید. جهت مشاهده سایر هدایای تبلیغاتی می توانید از وب سایت ما هم دیدن نمائید. www.gifto.biz

نظرات